Mitä suomalaiset miehet ajattelevat sukupuolten välisistä suhteista?

Anonyymi-ap

Teen kyselytutkimusta yksilöiden arvomaailman ja henkilökohtaisten arvojen (erityisesti sukupuolten välisiin suhteisiin liittyviin) välisestä suhteesta heidän kokemuksiinsa romanttisen kumppanin etsimisestä ja löytämisestä. Tähän mennessä minulla on ollut vaikeuksia rekrytoida miehiä (miehet ovat tällä hetkellä aliedustettuina osallistujien joukossa), joten etsin erityisesti miesosallistujia, vaikka naisetkin ovat lämpimästi tervetulleita osallistumaan!

Kyselyn täyttäminen kestää noin 10 minuuttia. Kyselyn lopussa sinulla on mahdollisuus osallistua arvontaan, jossa voit voittaa 25 euron lahjakortin S-ryhmään. Tutkimuksessa ei kerätä tunnistettavia henkilötietoja. Osallistuaksesi:

• Sinun tulee olla vähintään 18-vuotias
• identifioida itsesi mieheksi tai naiseksi (tämän ei tarvitse olla syntymässä määritelty sukupuoli)
• määritellä seksuaalinen suuntautumisesi pääosin heteroseksuaaliksi (voit siis identifioida itsesi biseksuaaliksi, kunhan olet pääosin kiinnostunut toisesta sukupuolesta)

Jos päätät osallistua, sinulla on mahdollisuus voittaa 25 euron lahjakortti S-ryhmään Suomessa. Kyselyn linkki: https://redcap.link/kumppaninloytaminenjaarvomaailma.

Kiitos ajastasi ja osallistumisestasi!
Catharina Walldén, väitöskirjatutkija, Åbo Akademi

5

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huomioksi, että piste pois linkin perästä niin jo pelaa.

Näin miehenä kysymykset tuntuivat selkeiltä, enkä huomannut ennakkoasetelmia kyselyssä. Se ei tietenkään välttämättä tarkoita, etteikö niitä olisi. Naisten rehellisyyteen liittyviä kysymyksiä olisi saanut olla pari enemmän. Itse olen vuosien saatossa kokenut kääntymyksen munastatalutettavasta mieheksi, jonka parisuhdeneuvot veljille sisältyy poikkeuksetta Riian tai Tallinnan maksulliset naiset. Oma mielipide on, että moderniin suomalaiseen naiseen ei kannata tuhlata aikaa eikä rahaa. Tasapuolista kumppania ei löydy siltä suunnalta.

• Anonyymi

Eipä huvita klikata epämääräisiä linkkejä ja ensimmäisen viestinkin on luultavasti kirjoittanut sama henkilö?

• Anonyymi

Pidä linkkisi. Miehet muka surkimuksia maksullisessa jutussa kun eivät hanki lapsia, päinvastoin tulleet järkiinsä, ei tässä femakkomaassa kannata lapsia hankkia kun menettää ne hyvin todennäköisesti ja joutuu vaan maksamaan.

Eikä kannata akkojen kanssa olla tekemisissä muutenkaan, Rönnin tapaus hyvä esimerkkki. Femakko itse kännissä mennyt syliin istumaan eli itse teki seksuaalisen teon istumalla sukuelinten päälle, odotti että toinen tekisi myös jotain että pääsisi rahastamaan. Olisi voinut vaan häipyä ja mennä kotiin nukkumaan, mutta ilmainen raha kelpaa välittämättä vaikka pilaa toisen uran.

Onneksi femakkojen uikutukset toimii yhä harvemmin, Rönnikin sai pitää sopimuksen. Menkää femakot rehellisiin töihin miesten rahastamisen sijaan.

• Anonyymi

Femakot ovat todella sairaita, pakottivat Rönninkin purkamaan sopimuksen ettei muu joukkue kärsisi. Miesten ei pitäisi koskaan antaa periksi femakoille, tuostakin olisi pitänyt valittaa vaikka EU:n ihmisoikeustuomioistuimeen asti. Samaan aikaan tässä per*eleen femakkomaassa ei tuomita akkoja mitkä oikeasti raiskaa alaikäisiä poikia tai murhaa miehiä.

Femakkohoro olisi pitänyt itse tuomita kun tunkee syliin istumaan, ei sillä ole mitään muuta kuin seksuaalinen tarkoitus. Toivottavasti horo tappaa itsensä kuten tuo Andrewta jaEpsteinia kiristänyt tai joutuu oikeasti joukkoraiskattavaksi.

• Anonyymi

Sukupuolten välisistä suhteista?
      Eikö kaikki suhteet ole sukupuolten välisiä, vaikka olisi samaa sukupuoltakin?
      Suhde, joka ei ole sukupuolten välinen on suhde, jonka osallisilla ei ole lainkaan sukupuolta tai sitten sellainen, jossa sukupuoli ei tule millään tavalla ilmi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1354
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1158
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      874
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      722
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33