PS romahtaa. Näin lehden vaaliennuste gallup. Vasemmistoliitto ja keskusta nylkisi SDP:n.
Keskusta ottaa PS äänet takaisin. Eihän kauaa ole kun keskusta oli ylvoimainen EK vaalissa 21,1 % kannatuksella ja teki pääministerinä hallituksen.
Keskusta lyö SPP:n ja kokoomuksen
23
195
Vastaukset
- Anonyymi
Keskusta ottaa PS äänet takaisin.
- Anonyymi
Näin tulee käymään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ero on enää 1,2 %-yksikköä:
https://yle.fi/a/74-20155122
PerSujen selkä näkyy jo!Ylelle pitää tehdä gallupit jossa SDP johdossa. Galluo johtaja siihen suuntaan sanoi, ettei heillä ole valtaa sitä muuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylelle pitää tehdä gallupit jossa SDP johdossa. Galluo johtaja siihen suuntaan sanoi, ettei heillä ole valtaa sitä muuttaa.
Ei niitä gallupeita pöljä tehdä median toiveiden pohjalta. YLE tilaa tutkimuksen ulkopuoliselta analytiikkayhtiöltä ja samoin toimivat myös muut mediatalot, jotka teettävät suosiomittauksia.
Venäjällä toimitaan siten, kuten sinä itse ajattelet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niitä gallupeita pöljä tehdä median toiveiden pohjalta. YLE tilaa tutkimuksen ulkopuoliselta analytiikkayhtiöltä ja samoin toimivat myös muut mediatalot, jotka teettävät suosiomittauksia.
Venäjällä toimitaan siten, kuten sinä itse ajattelet.Niinhän tuo gllup firman johtaja sanoi, että Yle vaati niin ettei he saaeet tehdä kuin olisi halunneet. SDP oli vaatimuksena laittaa keulille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän tuo gllup firman johtaja sanoi, että Yle vaati niin ettei he saaeet tehdä kuin olisi halunneet. SDP oli vaatimuksena laittaa keulille.
Persuille kelpaa "kallupit" niin kauan kuin ne ovat positiivisia, muuten "kommaripropakantaa"!!
- Anonyymi
Niinpä niin,jos halutaan että tämä kurjuus ja köyhempien tallaaminen jatkuu niin pankaas äänestäen kokoomusta.En tiedä milloin taas ihmiset viisastuu.......ootellaan!
- Anonyymi
Veroton kommusnistinen ayliike. Neuvostoliiton pieru.
- Anonyymi
Veroton kommusnistinen ayliike.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veroton kommusnistinen ayliike.
Persutrollilla on vaalipaniikki tapissa.
- Anonyymi
"Keskusta lyö SPP:n"
Nämä "keskustakannattajat" ovat huvittavia.
Juujuu. Lyökää SPP.
HOHOO, HOHOO!!- Anonyymi
Keskusta lyö SPP:n ja kokoomuksen. Leipälapiolla päähän.
- Anonyymi
Äänestämme keskustan taas maan johtoon.
- Anonyymi
Äänestää rätkäytämme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äänestää rätkäytämme.
Ainoastaan Pankkomajuri äänestää rätkäyttämällä. Valitettavasti samalla hidastaa toisten äänestämistä, koska vaalihuone pitää tuulettaa pahanhajuisen rätkäyttämisensä jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoastaan Pankkomajuri äänestää rätkäyttämällä. Valitettavasti samalla hidastaa toisten äänestämistä, koska vaalihuone pitää tuulettaa pahanhajuisen rätkäyttämisensä jälkeen.
Pankkomajurin saapuessa äänestyspaikalle on vaaliuurna syytä suojata tulevalta rätkäyttämiseltä. Kuka niitä äänestyslappuja sen jälkeen laskisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pankkomajurin saapuessa äänestyspaikalle on vaaliuurna syytä suojata tulevalta rätkäyttämiseltä. Kuka niitä äänestyslappuja sen jälkeen laskisi?
SDPn äänet on pian laskettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SDPn äänet on pian laskettu.
TPSL tulee SDPn rinnalle kilvoittelemaan. Afgaani johdossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TPSL tulee SDPn rinnalle kilvoittelemaan. Afgaani johdossa.
Kuulehan persutrolli, TPSL eli 1960-luvulla, ja kuoli pois.
Oisko syytä tulla tälle vuosituhannelle??
- Anonyymi
Ei ollut lähelläkään! HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
SPP = Suomen Pientalonpoikien Puolue eli myöhempi SMP ja Perussuomalaiset.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_Maaseudun_Puolue#Historia - Anonyymi
Mutta persutrolli, mites tää liittyy Suomen Keskustaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423