Julkisten kulkineiden penkit ovat inhottavia

Anonyymi-ap

Tulin vaan kertoon, että mum miäkestäni julkisissa liikkumisvälineissä penkit on loppujen lopuksi aika inhoittavia. Niissä on sadat tai tuhannet ihmiset piereskellyt niin pidätysvikaiset kuin lutikoita ja kirppuja kanyavaykin. Jotkut ovat pyyhkineet niihin räkää ja toiset läikytelleet juomia ja ruokia.

Samasta syystä inhoan kaikkia muitakin julkisia istuimia sekä uimahalleja, joissa sama kemikaaleilla kylläsyetty vesi on hivellyt tuhansien ihmisten takapuolia, jotkut ovat pissanneet ja pahimmat kakanneet ja se tunne kun vahingossa vettä menee uidessa suuhun ja jos vielä nielaisee 🤮

Toisaalta järvivesissäkin on lintujen kakkoja ja kalan pissaa, mutta se ei mua jostain syystä haittaa yhtä paljon vaikka onhan sekin jotenkin inhoittava ajatus.

Terveisin: hetero!

14

197

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä ainakin pyyhin räkäpalloja bussinpenkkeihin ja monesti nuolen tuoretiskin tuotteita. Eihän sitä muuten voi tietää miltä mikäkin peruna, sipuli tms. maistuu.

Jos vessaa ei ole 5 metrin läheisyydessä, lorotan limsa/mehuputelin tyhjäksi ja lorotan sinne. Toki laitan takaisin hyllyyn. Enhän minä nyt epäsiisti kehtaa olla.

>simiti<

• Anonyymi

Siis pissaan siihen tyhjennettyyn puteliin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis pissaan siihen tyhjennettyyn puteliin...

Niinhän sitä kuvittelisi sanoi psykologi keriatrille. Hih.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän sitä kuvittelisi sanoi psykologi keriatrille. Hih.

Luulempa että roiskuu pahasti ohi. Tää on sinetöity suudelmilla 😘

• Anonyymi

Eipäs ole, niitä siivotaan säännöllisesti. Katso vähän mihin istut.

- Sheena

• Kannattaisi myös lopettaa hengittäminen.. ilma on kiertänyt miljardien eliöiden kautta. Ellei peräti biljoonien.. toisilla yläkautta ja toisilla muita teitä...

• Anonyymi

Tiesithän että happi mitä käytät, päätyy lopulta sarjamurhaajan drinkkiin?

Voi kun minäkin olen uudelleenkäyttänyt atomeita jo dinosaurusten ajoilta. Tokihan olen itsekin dinosaurus, enkä mikään suuri sukupolvi.

Alfa-sukupolveksi lasketaan vuosina 2010–2024 syntyneet, ja kyseessä on Z-sukupolven seuraaja. Kun kaikki sukupolven edustajat ovat syntyneet vuoteen 2025 mennessä, heitä tulee olemaan yli kaksi miljardia.
        – kyseessä on täten maailmanhistorian tähän mennessä suurin sukupolvi.

>simiti<

• Anonyymi

Veikkaan, että äimistyisit vielä enemmän, jos joskus vaivautuisit käymään Urjalassa!

• Anonyymi kirjoitti:

Veikkaan, että äimistyisit vielä enemmän, jos joskus vaivautuisit käymään Urjalassa!

Missä on Urjala? Olen vain kuullut Urjalan makeistukusta. Mitään muuta en tiedä kyseisestä paikasta.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Missä on Urjala? Olen vain kuullut Urjalan makeistukusta. Mitään muuta en tiedä kyseisestä paikasta.

No mistäs päin olet itse kotoisin. Urjala on Akaan ja Forssan välissä

• Anonyymi kirjoitti:

No mistäs päin olet itse kotoisin. Urjala on Akaan ja Forssan välissä

Okei.. olen 09-alueelta. Eli Uudeltamaalta. Ei ole tuo Suomi ja sen maantieto vahvinta aluettani.

Olen ollut koko elämäni ajokortiton, eli ei ole tullut ajeltua maatamme ristiin ja rastiin, niin hyvin vähän tiedän paikkakuntia. Siksi kysyn.

Rehellisesti sanottuna en osaa edes Forssaa sijoittaa kartalle. Joskus pentuna kai käynyt siellä kaverin mökillä.. mut ei tollasia muista.

• Anonyymi

Kannattaa jatkossa käyttää liikesuihkukonetta matkustamiseen. Jos ostaa oman uuden suihkarin, ei kukaan muu ole istunut niillä penkeillä. Elämä on paljon huolettomampaa.

• Anonyymi

HEI ! Kyllä on vaan PAKKO NS."ISTUA PASKAAN",jos julkisia on käytettävä päivittäin. Entäs ne limaiset tangot...HERRAJUMALA!Kun pääsen siitä bussin iljetyksestä kotiin,niin pesen kädet varmasti!Peskää hyvät ihmiset kätenne aina kun tulette kotiovesta sisälle!KÄYTTÄKÄÄ JÄRKEÄ ja lopettakaa jonninjoutava höpinä!

• Anonyymi

Tietenkin pestään, sehän on päivänselvä asia!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33