Mum mielestäni vertaus joutumisesta kierteeseen ei ole kaikkiin elämän ongelmiin joutumisiin sopiva vertaus!
Mum miälestäni parempi vertaus on hiekkakuopan reunalla kävely. Kaikki haluavat kävellä reunalla, mutta esimerkiksi huonot elämäntavat voivat horjauttaa reunan yli valuvaan juoksuhiekkaan. Ja jos ihminen on kuin auto ja huonolla hoidolla ja vanhetessaan ränsistyy ja heikkenee niin vaikeata on sieltä kuopasta reunalle nousta.
Nuorena ja terveenä se voi vielä onnistua, mutta jos elimistö on jo rapaurunut niin kyllä se juoksuhiekka todennäköisesti vie kuopan pohjalle.
Tykkään tällaisista vertauksista. Myös Jeesus käytti vertauksia puhuessaan opetuslapsilleen.
Terveisin: Hetero
Tuli taas yksi ajatus mieleen
Anonyymi-ap
1
62
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä vaan, mutta ei tämä anna sen puoleen toivoa kenellekkään. Fysiikka on geenien omistuksessa. Monesti olen nähnyt henkisyyteen pyrkivien olevan juuri sen huonoimmassa jamassa. Heillekin täytyy antaa voimia, eikä kengän kärjillä kuoppaan potkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667