Purra nosti bensan hinnan melkein 2 euroon.
Lisäksi Sannan aikaan pudotettiin sähkön arvonlisävero 10 prosenttiin. Purra nosti sen 25,5 prosenttiin.
Sannan aikaan bensaa sai 1,30 eurolla litran
22
201
Vastaukset
- Anonyymi
Muistan nuo halvan bensan ajat.
- Anonyymi
Autoilu oli silloin halpaa, eikä kahvipakettikaan maksanut kuin pari euroa.
- Anonyymi
Persuparat tekevät paikallisvaalimainontaa valtakuntapolitiikalla ja puhuvat puuta heinää.
- Anonyymi
Kyllä persua on nyt petetty.
- Anonyymi
Oli hienoja aikoja nuo.
- Anonyymi
ap,mitä sie köyhä vikiset mee töihin niin ne muukki tekke ja nai sun akkaa haaheheh
- Anonyymi
Mutta bensa on silti kallimpaa persuhallituksen toimin.
- Anonyymi
sannan aikaan suomi sai aivan vitusti lainaa 0 korolla 🤣
- Anonyymi
Niin sai orpopurra ei
- Anonyymi
S.Marinin aikaan hammaslääkäriinkin pääsimme nopeasti,joustavasti. Muista lääkäreistä puhumattakaan.
- Anonyymi
Joo. Muistan ne ajat.
- Anonyymi
Mutta Sanna sen SOTEn runnoi läpi, SOTE on Sannan syytä!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Muistan ne ajat.
Kultaisia aikoja Suomelle ne.
- Anonyymi
Työmatkakorvauksetkin olivat paremmat.
- Anonyymi
Aika vähän mahdollisuuksia on suomen valtiolla vaikuttaa polttoaineiden markkinahintoihin. Ainoa, johon voivat vaikuttaa, on päälle lätkäistävän veron suuruuteen.
- Anonyymi
Sannan aikaan bensa maksoi 2,70 euroa litra.
Ohisalo oli nostamassa yli kolmeen euroon. Ohisalon mies on ST1 yhtiön johtajia 😭😭😭😭
Kummanko asiaa vihreän liiton PJ Ohisalo ajoi, öljyyhtiön vai luonnon hähähää- Anonyymi
"Sannan aikaan bensa maksoi 2,70 euroa litra."
Opppoppop.
Oppoppoppop
Älä noin paksua valhetta laita. Minä olen seurannut autoni bensankulutusta ja -kustannuksia, ja tässä keskimääräisiä benaan hintoja. Toki olen tankannut autoni aina silloin, kun tolppahinnat ovat olleet matalimmillaan.
Vuonna 2019 bensa oli keskimäärin n. 1 5 eur/litra
Vuonna 2020 1,4 eur
Vuonna 2021 1,8 eur
vuonna 2022 2 eur
vuonna 2023 1,9 eur
vuonna 2024 noin 1,7 eur ja samalla tasolla ollaan tänäkin vuonna
- Anonyymi
Hutisalo veivasi miehelleen korruptio miljoonat.
Raha menee vihreillä aattee edelle.
Toki Sanna Marin ei ole niin vihreä mutta yhtä ahne kuitenkin. - Anonyymi
Työtä riitti ja niistä maksettiin kohtuukorvaus.
Ei rajoitettu lailla työläisen oikeuksia.
Bensa oli halpaa, rahat riitti.
Marin jätti hyvän perinnön Suomalaisille. - Anonyymi
SDP voitti kuntavaaleissa ja aluevaaleissa. Sen seurauksena maailmalla raakaöljyn hinta laski ja dollarin kurssi heikkeni ja siten SDP:n voiton ansiosta myös bensiinin hinta Suomessa laski.
Jos persut olisivat voittaneet, raakaöljyn brent hinta olisi noussut, dollari vahvistunut ja bensiinin hinta Suomessa noussut. Onneksi sosialismi ja punavihreys voittivat kunta- ja aluevaaleissa.- Anonyymi
Heheheheee.... hauska juttu.
- Anonyymi
Persuntäyyydeltä onnea kaikille persulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221078- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50605