Nonii nyt se on todistettu kankaanpää on suomen sairain kaupunki. Ja syy löytyy siitä että autoilijat ajaa jalkakäytävillä mikä ei oo sallittua ja myös traktorit ja mopot. Täytyykö tehä vaihtokauppa et kävelijät ja pyöräilijät tielle ja kulkuneuvot jalkakäytäville. Onko nykyää nii vaikeeta osata liikennesääntöjä ja varsinki aikuset ihmiset.
Suomen sairain kaupunki
8
515
Vastaukset
- Anonyymi
Saman oon huomannu, mut eipä se oo yllätys ku tietää et täällä asuu päästään vialla olevia ihmisiä. Miks ylipäätänsä on ees kankaanpää keksitty ku ei täällä kehtaa asua..
- Anonyymi
Muuta pois
- Anonyymi
Tuosta en tiedä, mutta Simo Frangén sai aikoinaan innostuksen palindromeihin Kankaanpäästä. Kankaanpää = Ääpnaaknak.
- Anonyymi
Oliko yllättys? Ei mulle koska tiedetään että asutaan mielenvikasten kaupungis.
- Anonyymi
Aloittaja kirjoittaa ihan omiaan, puuta, heinää.
Nykyinen tieliikennelaki on ollut voimassa kohta viisi vuotta, eikä paikallisen poliisin ole tarvinnut puuttua ensimmäistäkään kertaa tieliikennelain rikkomiseen liikennevirhemaksun muodossa. Ilmeisesti ei ole tarvittu huomautustakaan.
Kertokaa toinen kaupunki, jossa lakia noudatettaisiin yhtä hyvin. - Anonyymi
Poika on päästään sekaisin tai makkroiden tupla geeistöllä
- Anonyymi
Samanlaista meininkiä joka Suomen kolkassa.
- Anonyymi
Ei kai nyt sentään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670