Siis teloitetaanko Suomessa muualla kuolemaantuomittuja?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/hallitus-toisessa-maassa-maaratty-kuolemanrangaistus-voitava-muuttaa-vankeudeksi-suomessa/9081536
Hallitus: Toisessa maassa määrätty kuolemanrangaistus voitava muuttaa vankeudeksi Suomessa
8
131
Vastaukset
- Anonyymi
No ei tietenkään.
Joku idiootti on vaan kirjannut Suomen lakiin ongelman, joka estää meitä toimimasta näiden maahantuotujen rikollisten ja murhaajien suhteen:
"Nykylainsäädännön mukaan kuolemantuomiotapauksissa tuomion täytäntöönpano Suomessa on mahdollista vain, jos tuomion antanut valtio muuntaa sen ensin Suomen lainsäädännön tunnistamaksi vankeusrangaistukseksi. " - Anonyymi
Ei teloiteta
En tiedä miten liittyy Lieksaan mutta ei lieksassakaan teloiteta- Anonyymi
Kannatan kuolemanrangaistusta.lapsenraiskaajille,huumekauppiaille esim.automaattisesti ilman valitusoikeutta tuomionluvunjälkeen 24 tunnin kuluessa.
- Anonyymi
Ulkomaalaiset pitää viedä kotimaahansa kärsimään rangaistuksensa.
Miksi Suomen niitä pitää syöttää, meillä on roistoja omastakin takaa.
Hitto kun poltetaan miljoonia jonkun afrikkalaisen sotarikosta tutkiessa ja ukkoa hyysätään kuin hotellissa.
Ja se Torden pitää luovuttaa ukrainaan, kyllä siellä sille koppi järjestyy. - Anonyymi
Suomeenko ne tulee nykyään tuomiotaan kärsimään?
- Anonyymi
Vihervasurit niitä tänne pelastaa hyysättäväksi, etteivät vaan kotimaassaan saisi oikeaa rangaistusta mikä heille kuuluisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihervasurit niitä tänne pelastaa hyysättäväksi, etteivät vaan kotimaassaan saisi oikeaa rangaistusta mikä heille kuuluisi.
Mokomatkin maanpetturit..
- Anonyymi
Jos kuolemantuomio on annettu, niin kyllä meidän täytyy sitä noudattaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322305- 792178
- 951986
- 521865
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339