Huippuehdokas löytyi

Anonyymi-ap

Kävin äänestämässä. Löysin huippuehdokkaan, joka on asioista paremmin perillä kuin nykyinen valtionjohto. HO HOO, HO HOO!

26

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistähän puolueesta sen löysit, kun et ainakaan oppositiopuolueista sellaista voinut löytää?

• Anonyymi

Kuuntelin Niinistöä töllöstä ja totesin, ettei kummoisilla eväillä hosupetteri liiku. Ei kyennyt malttamaan.

Ossi, oikea SOTILAS

• Anonyymi

Saako "huippuehdokkaasi" toisenkin äänen?

• Anonyymi

Saa nähdä. HO HOO, HO HOO!

• Anonyymi

Itseäsi äänestit.

• Anonyymi

Ei voi olla, koska hän puhui huippu ehdokkaasta.

• Anonyymi

Niin tein. HO HOO, HO HOO! Siis parasta mahdollista ehdokasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tein. HO HOO, HO HOO! Siis parasta mahdollista ehdokasta.

Millä perusteella olet muka paras?

• Anonyymi

Onnea vaan. Kyllä sinä enemmän kuin yhden äänen saat, mutta edellisten vaalien tulosta aluevaaleissa et saavuta. Kuntavaaleissa voit pärjätä jopa hieman paremmin kuin edellisissä vaaleissa, kun porukka taitaa olla eri? Jos veikata pitää, niin 14 ja 8 ääntä? Ihan edellisten vaalien pohjalta näin veikkaan. VKK ei kuitenkaan enää samanlainen puolue kuin vielä 2022 oli.

• Anonyymi

Jos Ossi olisi huippuehdokas, Ossi menestyisi. Vaan kun ei ole. Eipä ole menestystä nähty.

• Anonyymi

Olen arvioinut ihmisiä valtavan määrän. Kykenen myös arvioimaan mitä itse olen.

Ossi, huippujohtaja ja oikea SOTILAS

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen arvioinut ihmisiä valtavan määrän. Kykenen myös arvioimaan mitä itse olen.

Ossi, huippujohtaja ja oikea SOTILAS

"huippujohtaja ja oikea SOTILAS"

Onko sinulla muitakin harhoja?

• Anonyymi

Miten tulkitset saamaasi äänimäärää?

• Anonyymi

Ei ole tarvetta tulkita mitenkään. Vanhoilla vahoilla äänestäjiä vietiin taas kerran. HO HOO, HO HOO!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole tarvetta tulkita mitenkään. Vanhoilla vahoilla äänestäjiä vietiin taas kerran. HO HOO, HO HOO!

Eli et vieläkään ymmärrä että kukaan ei ota sinua tosissaan vaan olet pelkkä naurunaihe?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli et vieläkään ymmärrä että kukaan ei ota sinua tosissaan vaan olet pelkkä naurunaihe?

Munakarva nauraa vaan ihan vapaasti, kuten minäkin. HO HOO, HO HOO!

• Anonyymi

Katsoin tuosta yhden ensikertalaisen äänimäärää Pirkanmaalla. Erittäin vastuullinen ihminen; hoitaa lastamme päiväkodissa ja tarttuu asioihin ja huoliin tarmolla. Kuntavaaleissa yli sata ääntä ja aluevaaleissa kolmisensataa. Hänen tuntemisensa sai luottamuksen siihen, että hän todella hoitaisi yhteisiä asioita, ja niinpä sai meidän perheestä vähintään yhden äänen.

• Anonyymi

Vai oikein kapteeni evp.

Oikeastiko jäit kapteenina eläkkeelle?

---

Etusivu Pääkirjoitus & mielipide

https://www.kouvolansanomat.fi/paakirjoitus-mielipide/4442035

Lukijalta | Puoluepolitiikan merkityksetöntä johtamista

16.1.2022 20:00

Palvelin aikoinaan Reserviupseerikoulussa noin 15 vuotta. Johtaminen oli keskeisesti kaikissa palvelustapahtumissa esillä.

RUK:sta saamaani johtamisosaamiseen tukeutuen ihmettelen nykyisten puoluepoliitikkojen merkityksetöntä johtamista; puhutaan paljon, mutta mitään ei tapahdu, ainakaan hyvään suuntaan.

Ihmisten elinolosuhteet kurjistuvat koko ajan, erityisesti terveydenhuollon osalta.

Yksittäisen ihmisen näkökulmasta mennään koko ajan alamäkeä. Se johtuu puoluepoliitikkojen kehnosta kyvystä toimia kansan parhaaksi.

Näin vaalien alla kun äänestysprosentti painunee 40:n pintaan, kannattanee miettiä, mille panee painopisteen. Uskooko edelleen vallassa oleviin puolueisiin; siis siihen kuka ja miten asian esittää, vai todelliseen, järkevään vaihtoehtoon, jonka vankkumaton kannattaja olen.

Osipovits Aisha

Kapteeni evp, aluevaaliehdokas (vkk), Inkeroinen

• Anonyymi

Sekavaa, outoja rinnastuksia ja väitteitä, selkeitä haasteita hahmottamiskyvyssä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekavaa, outoja rinnastuksia ja väitteitä, selkeitä haasteita hahmottamiskyvyssä

En pidä sekavana. Mutta tuossa ei ollut edes kerrottu, mitä asioita ehdokas aikoisi edistää ja millä keinoilla. Jos ehdokas ei tiedä muuta kuin sen, että aikoo edistää "järkevää vaihtoehtoa", niin ehkäpä äänestäjät eivät "uskalla" tällaiseen ehdokkaaseen panostaa. Vähän kuin sanoisi "äänestä minua, minä ainon edistää kaikkea hyvää". Joo, varmasti - ja niin ajattelee varmasti jokainen ehdokas. Sama juttu tuon "järkevän vaihtoehdon" kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En pidä sekavana. Mutta tuossa ei ollut edes kerrottu, mitä asioita ehdokas aikoisi edistää ja millä keinoilla. Jos ehdokas ei tiedä muuta kuin sen, että aikoo edistää "järkevää vaihtoehtoa", niin ehkäpä äänestäjät eivät "uskalla" tällaiseen ehdokkaaseen panostaa. Vähän kuin sanoisi "äänestä minua, minä ainon edistää kaikkea hyvää". Joo, varmasti - ja niin ajattelee varmasti jokainen ehdokas. Sama juttu tuon "järkevän vaihtoehdon" kanssa.

Etkö ymmärrä mitä järkevä tarkoittaa? Se tarkoittaa mm muuta kuin pilvilinnojen rakentamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö ymmärrä mitä järkevä tarkoittaa? Se tarkoittaa mm muuta kuin pilvilinnojen rakentamista.

Järkevä tarkoittaa eri ihmisille varmasti eri asioita. Mutta uskon, että jokainen ehdokas uskoo ja on uskonut edustavansa "järkevää vaihtoehtoa". Siten vaalisloganissa sen kertominen, että edustaa "järkevää vaihtoehtoa" ei kerro äänestäjälle käytännössä mitään.

Aika sama juttu kuin sanoisi tosiaan "edistävänsä hyviä asioita". Äänestäjä kysyisi, että "no, mitkä juuri sinulle sitten on 'järkevä vaihtoehto' tai 'hyvät asiat', jotta tiedän, kannattaako minun äänestää juuri sinua".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Järkevä tarkoittaa eri ihmisille varmasti eri asioita. Mutta uskon, että jokainen ehdokas uskoo ja on uskonut edustavansa "järkevää vaihtoehtoa". Siten vaalisloganissa sen kertominen, että edustaa "järkevää vaihtoehtoa" ei kerro äänestäjälle käytännössä mitään.

Aika sama juttu kuin sanoisi tosiaan "edistävänsä hyviä asioita". Äänestäjä kysyisi, että "no, mitkä juuri sinulle sitten on 'järkevä vaihtoehto' tai 'hyvät asiat', jotta tiedän, kannattaako minun äänestää juuri sinua".

Haluan ihmisen yksilöllisen kehityksen mahdollistamiseksi mm lähikouluja. Niistä lähtee turvallinen siirtyminen kodin ulkopuolelle. Turvallisuuden tunnetta tarvitaan, ei kohellusta.

Ossi, oiva kasvattaja, kouluttaja sekä oikea SOTILAS

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluan ihmisen yksilöllisen kehityksen mahdollistamiseksi mm lähikouluja. Niistä lähtee turvallinen siirtyminen kodin ulkopuolelle. Turvallisuuden tunnetta tarvitaan, ei kohellusta.

Edelleen tarvitaan paikallisuutta,.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on hyvä tavoite! Seuraavissa kuntavaaleissa vaan sopiva puolue ja sitten tuot muutamaa ydinasiaa painokkaasti esille, niin kyllä sillä luulisi kannatusta saavan.

• Anonyymi

Äänivyöry oli mahtava.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2993
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      48
      2618
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2255
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2158
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1966
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1732
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1556
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1507
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1320
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1319
    Aihe