Kylläpä jo jännittee etukätteen, ennen katsomista, mitä kärryssä oikein on!
Nilsiän päkitsi
30
476
Vastaukset
- Anonyymi
On se epätoivoinen katsojaluvuista...pakko laittaa metsärahoja uuteen leluun
- Anonyymi
Ja sinäkin katsoit :D
- Anonyymi
Ei spurgulla ole varaa ja taas itketti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinäkin katsoit :D
Joo jos selaa 30 sekuntia niin ei ole katselu kerta 🤓
- Anonyymi
Metsämanilta puuttuu sielu, metsäman on kylmä kone.
- Anonyymi
Vingu köyhä vingu.
- Anonyymi
Mestarille hyvä hankinta ja syksyllä sitten tonninen merkki kone tilalle.
- Anonyymi
Kovin kielsi ettei koskaan tule etukuormaaja traktoria eikä mönkijää täähän on kuin Trump muuttaa mieltään kokoajan mutta kuka tuon säälittävän peräkärryn on aikoinaan ostanut kun samalla 20 e vakuutusmaksulla menisi isompikin kärry
- Anonyymi
Tollo mestarin bonuksilla se vakuutus kuitataan.
- Anonyymi
Pikkurahalla ja hellällä huomiolla ostettava takinkääntäjä. Aivan samaa porukkaa mikä vaaleissa hyppää milloin persujen pulkkaan milloin vasemmiston kelkkaan.
- Anonyymi
Olisi nämäkin rahat sijoittanut uusiin tilaajiin koska niitäkin saa halvalla
- Anonyymi
Olishan se hyväksi mestarille kun olisi "100.000" tilaajaa...tulisi paljon lisää rahakaita keikkoja
- Anonyymi
Pösilön piha täynnä erilaisia traktoreita ja siihen päälle nyt vielä yksi eli traktorimönkijä. Periaatteessa se on täysin väärin muita esim minua kohtaan. Koska minulla ei ole varaa pitää yhtäkään
- Anonyymi
Joo se pitäminenhän se maksaa. Osta vaikka luotolla ja pidä lyhennysvapaata, buahahahaa.
- Anonyymi
Uusi lelu taasen, kestääköhän mielenkiinto tässä yli viikon.
- Anonyymi
Näyttää sinua kiinnostavan.
- Anonyymi
Kyllä maalaisten veroja voi korottaa kun peräkamaritölleissäkin on jos jonkinlaista vehjettä hupikäyttöön. Hupiväkee ovat.
- Anonyymi
Mikä vätys siellä itkee? Kelatukia pois niin maittaa se työ josta demarit ja vasemmisto vaahtoaa ja saatte leluja. Maailma ei laiskaa elätä kuin suomessa.
- Anonyymi
Mitähän isä Otto aatteloo tuvassa, kun poika pellolla huristelloo talvella kelkalla ja kesällä traktorilla.
- Anonyymi
Uusi moottorilelu,ei tarvitse enää käydä postilaatikolla edes sähköpyörällä.Lisää Ösempikkiä mahanahkaan,kyllä sillä maha pienenee jos ei ala yököttämään.Toisaalta mitä sitä itseään rääkkäämään,annetaan lääketieteen hoitaa hommat ja nautitaan elämästä,steiksistä,korvetista ja iltaolusista.
- Anonyymi
Kehitys kun kehittyy mutta spugut ei koskaan rikastu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kehitys kun kehittyy mutta spugut ei koskaan rikastu.
"Kehitys kun kehittyy mutta spugut ei koskaan rikastu."
Mitkä puolueet tässä maassa ovat spurgujen asiaa ajaneet?
Kuntavaaleissa perinteiset spurgujen puolueet menestyivät oikein hyvin.
Hyvin vähän me vauraat tilalliset ja yrittäjät ollaan lakkoiltu.
Yli 60 vuotta olen tehnyt töitä pelloilla, metsissä ja rakennustyömailla mutta päivääkään en ole lakkoillut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kehitys kun kehittyy mutta spugut ei koskaan rikastu."
Mitkä puolueet tässä maassa ovat spurgujen asiaa ajaneet?
Kuntavaaleissa perinteiset spurgujen puolueet menestyivät oikein hyvin.
Hyvin vähän me vauraat tilalliset ja yrittäjät ollaan lakkoiltu.
Yli 60 vuotta olen tehnyt töitä pelloilla, metsissä ja rakennustyömailla mutta päivääkään en ole lakkoillut.Vastasit kysymykseesi juuri itse. Demokratia on hulluus jossa lisääntyvä elätettävien lauma äänestää valtaan näitä veroista ruokkivilla.
- Anonyymi
Vihtoiko kelkalla se on täysin vääränlainen pientä peltoa kiertämään ja muutenkin ajoaika on muutama päivä
- Anonyymi
Muutama tunti/vuos, ja hiipimällä.
- Anonyymi
Spurgujen rikkaus on vapaa henkinen elämä. Ei ole tarvetta esitellä omaisuuttaan niin kuin pikkukakrut tapaavat tehdä.
- Anonyymi
Henkisen elämän vaan maksaa näille muut. Vain maassa Suomi on sekin hulluus mahdollista.
- Anonyymi
Jos palkka ei riitä niin tekee enemmän töitä ja jos ei sittenkään riitä niin etsii paremman työpaikan.
- Anonyymi
Jos ei kylmillä holveilla ja hikipajoissa tienaa riittävästi niin hyppää autoon ja etsii paremman tienesti paikan, niin yksinkertaista se on.
Tai, "tie parempia vitejoita". - Anonyymi
Metsäman uhoaa kuinka pärjää omillaan ja kerää vain kaiken hyvän itselleen, niin eikö sellaisen ihmisen pidäkin pärjätä omillaan?
Katselkoon itse yksin päivän video saaliinsa kamarissaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635