Nilsiän päkitsi

Anonyymi-ap

Kylläpä jo jännittee etukätteen, ennen katsomista, mitä kärryssä oikein on!

30

476

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On se epätoivoinen katsojaluvuista...pakko laittaa metsärahoja uuteen leluun

• Anonyymi

Ja sinäkin katsoit :D

• Anonyymi

Ei spurgulla ole varaa ja taas itketti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinäkin katsoit :D

Joo jos selaa 30 sekuntia niin ei ole katselu kerta 🤓

• Anonyymi

Metsämanilta puuttuu sielu, metsäman on kylmä kone.

• Anonyymi

Vingu köyhä vingu.

• Anonyymi

Mestarille hyvä hankinta ja syksyllä sitten tonninen merkki kone tilalle.

• Anonyymi

Kovin kielsi ettei koskaan tule etukuormaaja traktoria eikä mönkijää täähän on kuin Trump muuttaa mieltään kokoajan mutta kuka tuon säälittävän peräkärryn on aikoinaan ostanut kun samalla 20 e vakuutusmaksulla menisi isompikin kärry

• Anonyymi

Tollo mestarin bonuksilla se vakuutus kuitataan.

• Anonyymi

Pikkurahalla ja hellällä huomiolla ostettava takinkääntäjä. Aivan samaa porukkaa mikä vaaleissa hyppää milloin persujen pulkkaan milloin vasemmiston kelkkaan.

• Anonyymi

Olisi nämäkin rahat sijoittanut uusiin tilaajiin koska niitäkin saa halvalla

• Anonyymi

Olishan se hyväksi mestarille kun olisi "100.000" tilaajaa...tulisi paljon lisää rahakaita keikkoja

• Anonyymi

Pösilön piha täynnä erilaisia traktoreita ja siihen päälle nyt vielä yksi eli traktorimönkijä. Periaatteessa se on täysin väärin muita esim minua kohtaan. Koska minulla ei ole varaa pitää yhtäkään

• Anonyymi

Joo se pitäminenhän se maksaa. Osta vaikka luotolla ja pidä lyhennysvapaata, buahahahaa.

• Anonyymi

Uusi lelu taasen, kestääköhän mielenkiinto tässä yli viikon.

• Anonyymi

Näyttää sinua kiinnostavan.

• Anonyymi

Kyllä maalaisten veroja voi korottaa kun peräkamaritölleissäkin on jos jonkinlaista vehjettä hupikäyttöön. Hupiväkee ovat.

• Anonyymi

Mikä vätys siellä itkee? Kelatukia pois niin maittaa se työ josta demarit ja vasemmisto vaahtoaa ja saatte leluja. Maailma ei laiskaa elätä kuin suomessa.

• Anonyymi

Mitähän isä Otto aatteloo tuvassa, kun poika pellolla huristelloo talvella kelkalla ja kesällä traktorilla.

• Anonyymi

Uusi moottorilelu,ei tarvitse enää käydä postilaatikolla edes sähköpyörällä.Lisää Ösempikkiä mahanahkaan,kyllä sillä maha pienenee jos ei ala yököttämään.Toisaalta mitä sitä itseään rääkkäämään,annetaan lääketieteen hoitaa hommat ja nautitaan elämästä,steiksistä,korvetista ja iltaolusista.

• Anonyymi

Kehitys kun kehittyy mutta spugut ei koskaan rikastu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kehitys kun kehittyy mutta spugut ei koskaan rikastu.

"Kehitys kun kehittyy mutta spugut ei koskaan rikastu."

Mitkä puolueet tässä maassa ovat spurgujen asiaa ajaneet?
        Kuntavaaleissa perinteiset spurgujen puolueet menestyivät oikein hyvin.

Hyvin vähän me vauraat tilalliset ja yrittäjät ollaan lakkoiltu.
        Yli 60 vuotta olen tehnyt töitä pelloilla, metsissä ja rakennustyömailla mutta päivääkään en ole lakkoillut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kehitys kun kehittyy mutta spugut ei koskaan rikastu."

Mitkä puolueet tässä maassa ovat spurgujen asiaa ajaneet?
        Kuntavaaleissa perinteiset spurgujen puolueet menestyivät oikein hyvin.

Hyvin vähän me vauraat tilalliset ja yrittäjät ollaan lakkoiltu.
        Yli 60 vuotta olen tehnyt töitä pelloilla, metsissä ja rakennustyömailla mutta päivääkään en ole lakkoillut.

Vastasit kysymykseesi juuri itse. Demokratia on hulluus jossa lisääntyvä elätettävien lauma äänestää valtaan näitä veroista ruokkivilla.

• Anonyymi

Vihtoiko kelkalla se on täysin vääränlainen pientä peltoa kiertämään ja muutenkin ajoaika on muutama päivä

• Anonyymi

Muutama tunti/vuos, ja hiipimällä.

• Anonyymi

Spurgujen rikkaus on vapaa henkinen elämä. Ei ole tarvetta esitellä omaisuuttaan niin kuin pikkukakrut tapaavat tehdä.

• Anonyymi

Henkisen elämän vaan maksaa näille muut. Vain maassa Suomi on sekin hulluus mahdollista.

• Anonyymi

Jos palkka ei riitä niin tekee enemmän töitä ja jos ei sittenkään riitä niin etsii paremman työpaikan.

• Anonyymi

Jos ei kylmillä holveilla ja hikipajoissa tienaa riittävästi niin hyppää autoon ja etsii paremman tienesti paikan, niin yksinkertaista se on.
      Tai, "tie parempia vitejoita".

• Anonyymi

Metsäman uhoaa kuinka pärjää omillaan ja kerää vain kaiken hyvän itselleen, niin eikö sellaisen ihmisen pidäkin pärjätä omillaan?

Katselkoon itse yksin päivän video saaliinsa kamarissaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60