Olen itkenyt koko yön

Anonyymi-ap

Kun vain neljä Persua pääsi valtuustoon...
Ja Tanttinen, joka sekoilee poliisien puhalluskokeissa pääsee sinne.
"Pori on Pori vaikka voissa paistaisi"

29

310

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Persujen hohto on kadonnut.

• Anonyymi

Vaikeaa on populistin pärjätä hallituksessa. Vai oliko vanhan naisen reppu levällään torilla tanssi, mikä sai kansan voimaan pahoin. No kohta alkaa eduskunta vaalityö ja silloin saa taas mustat miehet kyytiä pois Suomesta, halvalla pensalla tankatuissa autoissa. Agendan ollen suomalaisilta köyhiltä ei saa leikata koska leikkasimme niiltä jo kaiken. Työpaikkoja lupaamalla nyt 200 000 lakko oikeus takaisin ja jne...

• Anonyymi

Minä itken ja itken. Taidan lähteä puristelemaan tomaatteja Sokkarin ruokakauppaan.

• Anonyymi

Mene vaikka äitisi kanssa rukoilemaan sinne🙏

• Anonyymi

Soini sanoi ääneen jonka kaikki tiesivät. Kokoomus teettää likaiset työt muilla ja persut on niin tyhmiä.😂😂

• Anonyymi

Soini on tomaattien puristelija. Mukamas ennustaja..hah. Kaikki tiesi, et persut häviää kuntavaaleissa.

• Anonyymi

Kyllä persut tekevät aivan itse likaista työtä Purran johdolla, silmät kiiluen vähäosaisilta leikaten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä persut tekevät aivan itse likaista työtä Purran johdolla, silmät kiiluen vähäosaisilta leikaten.

Piti leikata ku BileSanna tuhlas niin kauhiasti ja Kiuru puuhasteli soten, joka on niin perseestä. Ei velkarahalla voi elää, paitsi demarit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin teki. Ihan itse.😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Soini on tomaattien puristelija. Mukamas ennustaja..hah. Kaikki tiesi, et persut häviää kuntavaaleissa.

Peli on kesken. Kommunismi kitketään maasta vaikka se ottaa välillä hän aikaa.

• Anonyymi

Tuliko nyt joillekin ploraus kun aikanaan tuli jytky ?

• Anonyymi

Epäilen että on molemmat tulleet housuun.Pitää varmaan ommella alushouihin kantokahvat kun on lastia niin reilusti.

• Anonyymi

Suomi on pian ku Kreikka, kun tulee Eduskuntavaalit ja demarit voittaa ja sit alkaa velkarahalla porskuttelu...hahhhaa ja pian Suomi luokitellaan kriisimaaksi.
      Valtion velka räjähtänyt käsiin....
      Näin mä ennustan ja olen parempi ennustaja, ku Soini.

• Anonyymi

Alkaa varmasti kelaloisien haalintakin eri maista.Uskomatonta miten joidenkin mielestä mantereelta jossa on 1 miljardi väkeä ja tilaa usealle muulle miljardille, tulee silti voida jonkun keksityn ihmisoikeuden perusteella voida muuttaa piskuiseen Suomeen lihapatojen ääreen notkumaan.
        En tarvitse edes kahvinporoja tai sammakkoa ennustaakseni että loisinta kiihtyy yhä edelleen.Monet maat on jo menetetty rauhanuskonnolle.Suomi on hyvää vauhtia menossa antti rinteen bussilla kalliolta alas.Kuski on vain nyt linddndndndntman

• Anonyymi

Kahvi on kallista ja bensa halpaa. Kyllä meidän kelpaa. Vielä, jos muualta maailmalta tulee porukkaa, niin mikä on ollessa. Kaiken kruunaa vanhan naisen tanssi Porin torilla. Huru ottaa askeleita, GraduLaura nauraa ja ilakoi ja varavaltuutettu Läntinen soittaa toista viulua. Piirisihteeri parkkeeraa ilmaiseksi matkailuauton torin varteen, josta tarjoillaan hengen tuotteita. On se vaan meidän oma - tuo perussuomalainen puolue.

• Anonyymi

Miksei suomen ujvatit näe totuuttaa, demarit on kaiken velan ja paskan aiheuttaja, ennen oli telkkarissa Miljoonan dollarin mies, nyt on demareissa 8 miljardin euron uniperitytti.

• Anonyymi

Onneksi vanhan naisen tanssi alkaa kohta Porin torilla, sitten helpottaa meillä kaikilla oli miljardi tai kahdeksan. GraduLaura on tekemässä rahoista väitöskirjaa alaviitteineen. Sekin helpottaa.

• Anonyymi

eiks sun pitäis olla jo nukkumassa vai teetkö vuorotyötä? Aamulla töihin vai oletko loinen!siis yhteiskunnan tuessa elävä pieni matonen.

• Anonyymi

Pitäisi, mutta kun ei millään malta odottaa vanhan rouvan tanssia. Yhteiskunnan tuella elelen, hyvin tiesit. Loistan kyllä välillä, mutta tumma kiinnostaa enemmän. Siksi vanha rouva torilla on minun mieleeni.

• Anonyymi

Eikö porukalla itketä tätä nykyistä ja edellistä vai mitä jengi miettii.

• Anonyymi

Pukuhenkilöt aina pettänyt sama mikä puolue vai heittääkö joku jotain? Tää ideologia täällä ongelma Herätkää jo tähän maailmaan täällä meno kuin lasten tarhassa kun toisen lelua saa.

• Anonyymi

Joka puolueessa parannettavaa

• Anonyymi

Joo, kohta alkaa eduskuntavaalit ja saadaan tietää mitä missä milloin ja mitkä puolueet parantavat. Kokoomus ja persut ovat näyttönsä näyttäneet. Myös KD ja RKP ei jatkoon. Seuraava hallitus on demari, vasemmisto ja vihreät. Jännittäkää nykyiset natsit sitä nyt sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, kohta alkaa eduskuntavaalit ja saadaan tietää mitä missä milloin ja mitkä puolueet parantavat. Kokoomus ja persut ovat näyttönsä näyttäneet. Myös KD ja RKP ei jatkoon. Seuraava hallitus on demari, vasemmisto ja vihreät. Jännittäkää nykyiset natsit sitä nyt sitten.

Ja velkarahaa alkaa palamaan ja sitten ollaan kriisimaa...heh..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja velkarahaa alkaa palamaan ja sitten ollaan kriisimaa...heh..

Vanhan rouvan perintö eli valtiontalouden ennätysmäinen velka ei helppo rasti, mutta vanhan rouvan soidintanssi voi velkataakkaa helpottaa. Pelkästä säälistä muutama miljardi pyyhkiytyy pois. Kiitos siitä vanhalle rouvalle ja paikallisesti kiittäisin henkilöitä Laura Huhtasaari ja Petri Huru. Oman talouden lisäksi he ovat hallitusvastuussa hoitaneet velkataakkamme lähes minimiin.

• Anonyymi

Tanttuileva kiukuttelija, ei tuollainen pässi ole oikea henkilö päättämään yhteisissä asioissa

• Anonyymi

No onhan kännikaloja ollut päättäjissä iät ja ajat ja tulee myös olemaan. Ehkä tässä pitäisi perustaa joku oikeutta ja tasa-arvoa alkoholisteille feisbuuk ryhmä.

• Anonyymi

Kännissä ei kai Satakunnan osalta ole kukaan ollut? Nimiä,esiin ja evidenssiä.

• Anonyymi

Miten käy persu vanhan naisen Mäkkäri myyjä Purran. Joko jo EK on valmis ottamaan etuajassa ,Riikan palkinto pestille riveihinsä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1294
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      725
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60