Kuntavaaleissa äänestysprosentti 52%.

Anonyymi-ap

Elikkä 48% äänioikeutetuista EI ÄÄNESTÄNYT. Aluevaaleissa vastaavasti 52,5 % äänioikeutetuista EI ÄÄNESTÄNYT.

17

332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jokaisella on oikeus olla äänestämättä, koska Suomessa ei ole äänestyspakkoa.

Ja ihan turha yrittää käyttää tätä selityksenä persujen huonoon tulokseen. Kannattajat äänestää ja vastustajat ei.

• Anonyymi

Puolet porukasta ei äänestänyt. Miksi?

• Anonyymi

Mikään ei muutu, liian typerää porukkaa tässä maassa, aina äänestetään samoja huijareita. 100 vuotta pyöriny kepu, demari, kokkari tivoli ja koko ajan menee huonommin.

Jos on fyffee nii kannattaa muuttaa pois tästä paskamaasta. 👍

• Anonyymi

Täsmälleen samaa mieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täsmälleen samaa mieltä.

miksikö suurin osa jätti äänestämättä no siksi kun tässä tilanteessa ei mikään puolue saa asioita kuntoon ei ole rahaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

miksikö suurin osa jätti äänestämättä no siksi kun tässä tilanteessa ei mikään puolue saa asioita kuntoon ei ole rahaa.

Se on juurikin näin, käppyrät kertoo että Kuntavaalien äänestysprosentti on laskenut koko ajan koko 2000 luvun, tuskin siitä enää yli 60% paremmalle puolelle enää nouseekaan. Ihan sama ketä niissä valtuustoissa istuu, on se sitten isoimpien kaupunkien tai pikku-kuntien valtuustot, raha ratkaisee ja ehkä jossain pienemmellä paikkakunnalla jonkun asian runnominen / yhteistyössä läpi vieminen on aina helpompaa kuin vaikka PKS -seudulla.
        Kunta -ja Aluevaalien tulokset eivät vaikuta hyödykkeiden, vuokrien, polttoaineiden hintoihin millään lailla-edelleenkään. Jokainen voi nukkua yönsä rauhassa .

• Anonyymi

Kannatan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täsmälleen samaa mieltä.

Minä myös.

• Anonyymi

Jätin äänestämättä kun en tiedä mistä tuossa oikein äänestettiin.

• Anonyymi

No siitä kudotaanko sukkaa vai ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No siitä kudotaanko sukkaa vai ei.

kudotaansiitä minä mutta väärin meni,sepelit on jalkakäytävillä,ei se hilu auttanut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kudotaansiitä minä mutta väärin meni,sepelit on jalkakäytävillä,ei se hilu auttanut

keskity jo hilu omaan perhe elämään ja lopeta se kouluhössötyspois,et voi enää vaikuttaa muuhun kuin omaan napaas,

• Anonyymi

Hyvä että kyläkoulu lopetettiin, siinä ei hilun huuto tai niemelän tulokkaat enää tee mitään, turhaa kulua kaupungille ja päätös tehty.

• Anonyymi

Hilu on kuin Putin määrää Ylivieskalaisia äänestämään omia ehokkaitansa,onkohan vallan kahvaa yrittämässä

• Anonyymi

Vaalifarssi,

jotta demokratia toteutuu, pitäisi järjestää uudet, liikaa hyvättyjä alue ja kuntavaalituloksia, Häpeä olla suomalainen! Putin tyyliin täsäkin maasa tulokset nuijitaan.

• Anonyymi

Ihmisiä ei voi pakottaa äänestämään, jos joku haluaa töhertää jotain äänestyslappuun, niin hänellä on oikeus niin tehdä. Se mikä meni pieleen, oli lappujen sekoittuminen keskenään, eli jotkut äänestivät kuntavaalilapulla aluevaaliehdokasta ja päinvastoin.

• Anonyymi

Hilu menettk kyläkoulunsa. Hahha, myöhässä huusi ehokkaita n.kyliltä mut koulut laitettiin kiinni jo ennen uutta valtuustoa. Hilu epäonnistui ja nyt hilun pöntöt jatkaa hilun käskytettävinä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60