Palstan pilaaja ja suurin itsensä kehuja on kadonnut!
Jooko, Jooko, missä on se Jooko?
21
991
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä tullut tyhjännaurajalle enää äänivyöryä. Taitaa olla ryyppyputki päällä pettymykseen.
- Anonyymi
Parasta olisikin Jookon pysyä piilossa ainakin pariviikkoa, kun vaali pettymys on vähän
hellittänyt. Jos vahanat merkit pitää, ilmestyy Jooko Uimahallin saunaan puhumaan
paskoo hävityistä vaaleistaan.- Anonyymi
Suattaahan se uimahallin emäntäkin vähä tuhahtoo Jookon palluusta saunanlauteille ku molemmat putos yhteiste asijoitte hoijjosta.
- Anonyymi
Vaikea sanoa, että onko "Jooko", vaiko "Hannu", se suurin paskanjauhaja täällä.
- Anonyymi
Ei oo vaikee, se on Kati tietysti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo vaikee, se on Kati tietysti
Elä moiti Katia. Kati on tullut järkiinsä!
- Anonyymi
Sähkömies (insinööri) , joka eukko on kuulema lääkäri, on tosi viisas. Parasta tietoa mm.koronarokotteista. Liekö lukenut eukkonsa kirjoja?
- Anonyymi
On ilmeisen selvää, että Suomessa sananvapaus joten Jooko mittää pilluuttanut.
- Anonyymi
Saattohan Jooko muutaman äänen menettee pilluuttamalla tämän palstan. Ilmeisen selvä syy epäillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattohan Jooko muutaman äänen menettee pilluuttamalla tämän palstan. Ilmeisen selvä syy epäillä.
Kansa antoi tuomionsa eikä valitusosoitetta ole!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kansa antoi tuomionsa eikä valitusosoitetta ole!
Toivottakaamme Jookolle huolettomia eläkepäiviä 💐🍾
- Anonyymi
Onko Jookolla kaikki hyvin?
- Anonyymi
Paljon paremmin, kuin kateellisella kysyjällä.
MBO - Anonyymi
Kyllä mulla on ehkä kaikki tallella, vaikka joskus piästä vippoo. Politiikan oon nyt kyllä
jättänny muille paskanpuhujille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mulla on ehkä kaikki tallella, vaikka joskus piästä vippoo. Politiikan oon nyt kyllä
jättänny muille paskanpuhujille.Tärkeintä on myöntää, että on itsekin puhunut paskaa.
- Anonyymi
Jäikö saunalauteitten väliin?
- Anonyymi
Nyt kun jooko on saanut tartunnan vasemmistolaisuudesta kepussa niin kannattaisko vielä yrittää demareiden, vasemmistoliiton tai vihreiden listoilta valtuustoon? Täällähän häntä on niin kehuttu ylivertaiseksi mestariksi ja synnynnäiseksi älyköksi, että kai nyt noilla meriiteillä punakaartissa pääsisi jo piälliköksi.
- Anonyymi
Jooko paikkais hyvin Katin jättämää aukkoa demareissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jooko paikkais hyvin Katin jättämää aukkoa demareissa.
Iisalmen persuille ei kannata antaa minkäänlaisia luottamuspaikkoja. Hirvo on allekirjoittanut täysin perättömiä asiakirjoja, Kekkosen hyväksyminä. Törkeää yhdistyslain, kuntalain ja rikoslain vastaista toimintaa, virallisesti todistettuna!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iisalmen persuille ei kannata antaa minkäänlaisia luottamuspaikkoja. Hirvo on allekirjoittanut täysin perättömiä asiakirjoja, Kekkosen hyväksyminä. Törkeää yhdistyslain, kuntalain ja rikoslain vastaista toimintaa, virallisesti todistettuna!
Huhujen mukaan Kekkonen on menestynyt liike-elämässä valtavan hyvin ja että hän on oman yrityksensä menestyksellä saanut lähes kaikki saamansa äänet pankinjohtajilta. Tuota en kylläkään usko? Jos on totta, Onnittelut!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635