Huonot häviäjät

Anonyymi-ap

Kansa on jälleen kerran puhunut.
Rökäletappion saaneet persut kertovat että on äänestetty väärin.
Ei tuonut menestystä valtakunnanpolitiikassa hääräily. Ei edes se että hallitustyön tuloksena on nyt ennätysmäärä konkursseja ja työttömyys myöskin ennätysluvuissa.
Eivät tavalliset ihmiset ymmärtäneet että kun tehdään tulosiirtoja kaikkein rikkaimmille, se pelastaa maan. Tai sitten ei.
Paljon kertoo myös se, että puolueen puheenjohtaja käyttää tappiopuheessaan ala-arvoista kieltä.

16

403

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos ei persut osaa äänestää niin eikö se ole niiden oma vika

• Anonyymi

Laiskoja, epärehellisiä ja pirullisia on persut. Sanna Ukkolalta loistava kolumni tänään 14.4.25 iltalehdessä.

• Anonyymi

Iltalehteä ei lue kun vähä-älyiset

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iltalehteä ei lue kun vähä-älyiset

Persut on viisaita ne ei osaa lukea vaikka katsoo mutta kuuntelee matin satuja

• Anonyymi

Ukkolan kirjoituksia ei kukaan selväjärkinen lue.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Lisää Jorman kaltaisia ulisijoita niin laskee persujen kannatus edelleen. Jorma taitaa olla lakossa niin on aikaa ulista. Ei muuten taida kukaan huomata mitään vaikutusta asioiden toiminnan suhteen, on hän lakossa tai ei.

• Anonyymi

Jormalla menee lujaa. Somessa hehkuttaa "suurta näkemyksellisyyttään". Yksi iljettävimmistä kirjoituksista oli kommentti iltapäivälehden uutiseen jossa kerrottiin turkulaisen nuoren miehen kuolleen Ukrainan puolesta taistellessaan. Jorman kommentti tarkalleen: "Evoluutio karsii turhan pois".

• Anonyymi

Samaa mieltä Jormaara ja Jussista, joskus tuntuu kun niitä juttuja lukee että ihan kaikki ei ole pojilla kunnossa tai sitten persut maksaa niille jotakin heidän jutuistaan

• Anonyymi

Kaikkein naurettavinta on kun persu kutsuu muita vähä-älyisiksi. BUAHHAHHAA.

• Anonyymi

vihervassureiden ulinaa kelpaa kuunnella

• Anonyymi

Jotenkin alan tunnistamaan sinun kirjoitustyylisi ja asiasilistasi. Ikäväkseni minun täytyy kertoa ettei sinun älysi tuotoksissa ainakaan tähän mennessä ole ollut minkäänlaista valopilkkua.

• Anonyymi

Ei vissiin vieläkään mene joillekin jakeluun, että näillä vaaleilla ei ole mitään tekemistä hallituksen touhujen kanssa eikä näillä tule olemaan vaikutusta hallituksen päätöksiin.

• Anonyymi

Onko ihme että persujen kannatus putoaa erittäin voimakkaasti? Asunnottomuus on lisääntynyt ensimmäistä kertaa yli kahteenkymmeneen vuoteen. Pienituloisilla työssäkäyvillä ihmisillä ja lapsiperheillä vaara menettää katto päänsä päältä. Työttömyys kasvaa vauhdilla, ennätysmäärä konkursseja. Ei tällaisen pitäisi naurattaa edes persuja.

• Anonyymi

Aina voi syyttää persuja jos on paha mieli, asunnottomuus ei silti varmasti ole persujen vika. Monen köyhän ongelmat näkyy ihan tv-ohjelmassa Rikkaat ja rahattomat, 90% ongelmista on ihan vaan köyhien tyhmä rahankäyttö, sen pripriteetit ja yleinen saamattomuus. Tämmösten ihmisten loputon tuki ei ole yhteiskunnan tehtävä eikä todellakaan kuulu ottaa lapsille velkaa tämän takia niinku demarit ja vassarit tekee.

Ps. Itse olen matalapalkka-alalla, on ollut työttömyyttä enkä ymmärrä miten joku voi sössiä asiansa niin pahasti että jää asunnottomaksi. Voin tulla konsultoimaan jos jollakin on niin helvetin vaikeaa että tämmönen riski on olemassa. Luulen että useimmissa tapauksessa vika johtuu itsestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina voi syyttää persuja jos on paha mieli, asunnottomuus ei silti varmasti ole persujen vika. Monen köyhän ongelmat näkyy ihan tv-ohjelmassa Rikkaat ja rahattomat, 90% ongelmista on ihan vaan köyhien tyhmä rahankäyttö, sen pripriteetit ja yleinen saamattomuus. Tämmösten ihmisten loputon tuki ei ole yhteiskunnan tehtävä eikä todellakaan kuulu ottaa lapsille velkaa tämän takia niinku demarit ja vassarit tekee.

Ps. Itse olen matalapalkka-alalla, on ollut työttömyyttä enkä ymmärrä miten joku voi sössiä asiansa niin pahasti että jää asunnottomaksi. Voin tulla konsultoimaan jos jollakin on niin helvetin vaikeaa että tämmönen riski on olemassa. Luulen että useimmissa tapauksessa vika johtuu itsestä.

No nyt on kyllä täyttä soopaa kirjoituksesi, ei hiventäkään tietoa sinulla asiasta. Persujen ja kokoomuksen tavoite on romuttaa hyvinvointiyhteiskunta jotta rahat saadaan entistäkin enemmän siirtymään rikkaille.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1351
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1158
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      874
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      722
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33