Ylelle tiedoksi, vaalit eivät olleet Hesan pormestarivaalit !

Anonyymi-ap

Uudelleen ja uudelleen Ylen toimittaja palasi Hesan pormestarinvaaliin. Ja hoki aina Hyvä.
Sitten Tampereen pormestariin ja sen jälkeen Turun pormestarivaaliin.

Ovatko etelän vetelät noin yksisilmäisiä.

15

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ketä sinä haukut veteliksi? Taidatte itse olla veteliä siellä pohjoisessa!!

• Anonyymi

Huomasin saman , toimittaja oli huolissaan jos demarit voittaa Helsingissä tai Espoossa. Hyvä hän sanoi kun tulosta kerrottiin. Niin että Kokoomustoimittajat olivat asialla.

• Anonyymi

Mitkäs nämä oli, ellei pormestarivaalit? Pormestari valitaan voittajapuolueesta. Heinäluoma sai pirusti ääniä, mutta vertailupisteet nostivat kuitenkin kokoomuksen nippa nappa vaalivoittajsksi.

• Anonyymi

Suomessa on kuntia 309. Vain muutamassa on pormestarin pesti.
      "Suomen kunnista Helsingissä, Kärkölässä, Tampereella, Tuusulassa, Pirkkalassa, Turussa sekä Puolangalla toimii pormestari kunnan- tai kaupunginjohtajan sekä kunnan- tai kaupunginhallituksen puheenjohtajan sijasta."/wiki

• Anonyymi

Puolangalla pormestari sai valtavan henkilökohtaisen äänimäärän. Syynä hyvä johtaminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puolangalla pormestari sai valtavan henkilökohtaisen äänimäärän. Syynä hyvä johtaminen.

Itse asiassa joutui käräjille väärästä johtamisesta. Otti oman vallan.
        Armosta hyvävelikerho vapautti syytteestä.

• Anonyymi

Vsaalijärjestelmään pitää tehdä nimen muutos : Nyt ei äänestetä kuntavaaleissa, vaan maalaiset seuraa suoraa lähetystä Helsinkiläisten äänestyskäyttäytymisestä.

• Anonyymi

Helsinki on vaan kärpäsen paskan kokoinen tuhru Suomen kartalla.

• Anonyymi

Helsinki on kuitenkin pääkaupunki ja pulinat pois!

• Anonyymi

Onneks ovat vihdoin ohi, joka tuutista kaiken aikaa vaikka hädin tuskin 50% kävi edes äänestämässä.
      Kuinkahan kauan riittää asiaa, hölyn pölyä. No tulos oli oikean suuntainen.

• Anonyymi

Vaikutti siltä, että vaalien tärkein asia oli Helsingin pormestarikamppailu. Ei kiinnosta kuin Helsingissä. Media osoitti jälleen rajoittuneisuuttaan.

• Anonyymi

Pormestareita ei pidä valita poliittisin perustein. Avoin haku ja pätevin

• Anonyymi

Kartalla vain pieni tuhru :-)

• Anonyymi

Hesassa saattaa olla että keskustaan ei kohta pääse kuin sähköautolla, no ei koske minua kun en asu Hesassa.

• Anonyymi

Mitä väliä. Monet kaupat ja yritykset on lopettaneet siellä, koska sinne ei pääse millään autolla. Helsinkivihreet lopettaa itseltään loputkin autovihassaan, mutta se on heidän ongelma.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      193
      1321
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1138
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      860
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      702
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33