Perussuomalaisten romahdus sunnuntain vaaleissa palautti poliittisen asetelman aikaan ennen perussuomalaisten ”suurta jytkyä”.
IS: Sdp:n Antti Lindtmanilla on tie auki seuraavaksi pääministeriksi
4
96
Vastaukset
- Anonyymi
Antti olisikin hyvä aihio pääministeriksi, mutta kouluttaa häntä tulisi paljon.
- Anonyymi
Samaa mieltä kyselytunnillakin kysyy monta kertaa samaa asiaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä kyselytunnillakin kysyy monta kertaa samaa asiaa
Onko vastauksissa vajetta?
- Anonyymi
Hei Antti, tiedätkö, mikä pazka keikka sinua odottaa.
Demareitten kunigatarmehiläinen laittoi Suomen velkojensa pantiksi ja läntisen maailman suurkapitalistien velkavankeuteen. Orpon hallitus on tehnyt täysviikkoista työtä saadakseen Suomen velkatalouden korjatuksi ja panttikirjat revityiksi.
Jos Antti Lindtman nyt vittuilet Orpolle ja Purralle, niin saat pääministerinä niskaasi tuon kuningatarmehiläisen tekemän velkakuorman.
Jos osaat Antti käyttäytyä siististi, Purra ja Orpo jatkavat poliittista potentiaaliaan kuluttavaa Isänmaan asioitten hoitamista vuoden 2027 eduskuntavaalien tuloslaskennan loppuun asti. Silloin tehtäväsi voi olla helpompi.
Jos jatkat vittuilua, sinun hallitustasi odottaa silloin pazka urakka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723013
- 552665
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322265- 792168
- 951976
- 351765
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301340Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329