Joskus ennen sentään pari kertaa kuussa joku majuritoveri kävi höpäjämässä pehmoisia.
Toki pientä tietoa tihkuu Venäjän etenemisistä mutta ne ovat tyyliin että se nyt on täysin merkityksetön kyläpahanen.
Eihän tuo hiljaisuus mitään uutta ole. Jos mediamme ei ilkeä jostain totuutta kertoa niin se vaikenee siitä asiasta täysin.
Kuitenkin netti on pullollaan sotakommentaattoreita jotka tiedottavat rintamatilnteista jopa tuntien tarkkuudella.
Tässä on hauska kavalkadi Toretskin kaupungin taisteluista:
https://www.youtube.com/watch?v=hhbnRMbaC94
Miksi mediamme on lopettanut kokonaan Ukrainan rintamatilanteista kertomisen..?
2
68
Vastaukset
- Anonyymi
Ryssiä kuolee tasaisen hyvää tahtia ilman muuta edistymistä. Nautitaan vain siitä.
Kyllähän tuossa oli joku aika sitten paljonko niillä menee ukkoa ja kalustoa viikossa. - Anonyymi
Kai sekin muuttu vähän semmoseks uudeks normaaliks eikä jaksa enää keksiä shokeeravia tarinoita tai höpötellä. Miljarditkin saatiin pestyä aseteollisuudelle niin tavoitekin saavutettiin ja nyt sitten hiljalleen hiivutaan suunnittelemaan uutta koijausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893338
- 623087
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332570- 802373
- 802333
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402016- 121666
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201663Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil351573