Olla valķku..keksii keinot löytää koko porukasta..joukkueesta kaikki potenttiaali esiin.
Olla yks...kaikki yhden puolesta, yks kaikkien puolesta....vai miten se menikään?
Usko yhdistää jengiä...😄
Löytää yhteinen sävel....
Sama tahti...
https://youtu.be/MBZ_Pb2XYiU?si=J4Vab3Xr_ui4txun
Juu.... hämän ehkä virlä vedän läpi...en nyt just mun ens kaudelle...😃
Iski hitonmoinen tarve...
Anonyymi-ap
5
123
Vastaukset
No nyt! En tajunnut mitään, mutta olet varmana täpinöissään ja innoissaan jostakin.
- Anonyymi
Vaikuttaa juopuneelta
Samaan tahtiin🫥
- Anonyymi
Minulla ei ole mitään tarvetta löytää yhteistä säveltä yhdenkään palstalaisen kanssa palstan ulkopuolella, sehän muistuttaisi aina niistä vuosista joita en olisi koskaan halunnut kokea??
- Anonyymi
Menettäisin elämänhaluni lopullisesti! En avioeronkaan jälkeen halunnut olla tekemisissä juuri ollenkaan lasteni isän kanssa !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667