Totta se on!
Hurja vaihe jatkui vielä koko alkuviikon. Viikot Augustinin ilmestyttyä Juukaan olivat aikamoisia. Kerran kirjailija Turunen heräsi kotona liikennemerkki kainalossa. Se oli tarttunut ryyppyreissulta mukaan.
– Baltic Uncle sanoi, että vie se takaisin tai joudut putkaan.
Menestys meni aluksi päähän molemmille. Eräässä kosteassa illanvietossa Heikki Turunen kutsui BBU-Augustinia homoksi. Kolmas Augustin kehotti Turusta nuuhkaisemaan paskaa.
– Saattoi olla, että todellisuudentaju vähän hämärtyi, Heikki Turunen sanoo ja nauraa.
Kansankirjailija Heikki Turunen Baltic Uncle Augustinin kanssa sienimetsällä!
Anonyymi-ap
3
213
Vastaukset
- Anonyymi
Eräiden huhujen mukaan juuri BBU Augustin olisi se iso karjakko, joka otti Heikin väkisin vintillä Joensuun kulttuuriseminaarin jälkeen.
- Anonyymi
No nyt selvisi, miksi Baltic Uncle piti matalaa profiilia kaikki nämä vuodet!
- Anonyymi
BBU Augustinin terskasta on löydetty jäämiä Turusen ulosteesta.
ETUSIVU UUSIKSI
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023484
- 623137
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342644- 802433
- 842406
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422094- 962086
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil491701Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686