Muut siivosivat vaalimaimoksensa heti alkuviikosta tyylikkäästi pois, mutta edelleen vasemmiston mainoksia on jokapuolella. Odottavatko, että yhteiskunta hoitaa tämänkin homman?
Voisiko vasemmistokin siivota mainoksensa?
9
107
Vastaukset
- Anonyymi
Meillä päin tien varsilla näkyy vastenmielisiä persunaamoja ja kokkareita. Hoitaisivat roskansa pois ku oksettaa nuo taikinanaamat.
- Anonyymi
Naama kiinni rasisti! "taikinanaamojen" takia sinäkin LOINEN saat ruokasi,asuntosi,Iphonesi,Koulutuksesi,Kaapusi ja diskorahasi notkuntaan!! Osoita kunnioitusta heille jotka maksavat elämisesi, LOINEN!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naama kiinni rasisti! "taikinanaamojen" takia sinäkin LOINEN saat ruokasi,asuntosi,Iphonesi,Koulutuksesi,Kaapusi ja diskorahasi notkuntaan!! Osoita kunnioitusta heille jotka maksavat elämisesi, LOINEN!
Sori vaan, mutta juurikin nämä "taikinanaamat" tuhoavat yhteiskuntaamme parasta aikaa. Kokoomus ja Persut leikkaavat nuorilta, vanhuksilta, vähävaraisilta, opiskelijoilta, työttömiltä ym. heikko-osaisilta. Mutta rikkaille annetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori vaan, mutta juurikin nämä "taikinanaamat" tuhoavat yhteiskuntaamme parasta aikaa. Kokoomus ja Persut leikkaavat nuorilta, vanhuksilta, vähävaraisilta, opiskelijoilta, työttömiltä ym. heikko-osaisilta. Mutta rikkaille annetaan.
Nuo ansaitsevat halveksuntaa eikä kunnioitusta.
- Anonyymi
Mulla on autossa automaattinen nopeusrajoituksen lukukamera. Kojelautaan tulee siis ilmoitus, mikä on tien nopeusrajoitus.
Mutta nyt kun noita pärstän kuvia oli tolpat täynnä, koko toiminta sekoili silloin tällöin. Niin ja aina kun oli persun kuva tolpassa, auto ilmoitti, saa ajaa 120 kilsaa tunnissa.- Anonyymi
Lienee joku vanha luuska diisseli.
No, pääsee ainakin kusematta lappiin
- Anonyymi
Kyllä mainostaa saa näyttää ketkä voitti vaalit
- Anonyymi
Siellä missä minä liikun ei ole näkynyt enää kuin Ropoa, vihreitä ja joku spd joonas
- Anonyymi
SDP. Voitti vaalit ja voittaa seuraavatkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 60689
- 52680
- 52657