Lähteekö päivystys ja synnytys kuitenkin Tampereelle kun uudet sotesäästöt julkistetaan?
Alatteko synnyttää kotona?
Assi ja uudet säästöt
11
246
Vastaukset
- Anonyymi
Saattaa olla. Ja uudet tilat onko ne edes käytännölliset kuitenkaan. Vaikuttaa niin pieneltä koko tönö.
- Anonyymi
Eikös sinne tulekaan sitä kauppaa?
- Anonyymi
Toivottavasti, on ihmisoikeusrikos tehdä lapsia Hämeenlinnan tapaiseen ihmioikeusrikokselaan. Tuota päivystystä helpompiakin tapoja tehdä itsemurha on.
- Anonyymi
Miksi sitten ravaat siellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten ravaat siellä?
En todellakaan kulje edes ohi kyseisestä ryppyreiästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En todellakaan kulje edes ohi kyseisestä ryppyreiästä.
Juu tiedetään kyllä että harvemmin kuljet kyseisten reikien ohi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu tiedetään kyllä että harvemmin kuljet kyseisten reikien ohi.
Siinä on sopivasti kulmalla 'pääkallomäki' ja heti seuraavana 'luurankomäki'.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä on sopivasti kulmalla 'pääkallomäki' ja heti seuraavana 'luurankomäki'.
😂😂😂👌kerranki joku tässä tuppukylässä sanoo niiku se on
- Anonyymi
Kannattee muuten miettiä mitä täällä kirjoittaa sinne elinluovutus testamenttiin
- Anonyymi
Itse kirjoitin siihen päiväyksen ja allekirjoituksen. Ei siinä kysytty muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse kirjoitin siihen päiväyksen ja allekirjoituksen. Ei siinä kysytty muuta.
Eiköhän se tarkoita hoitotestamenttia eli hoitotahto paperia eikä elintestamenttia, mutta tyhmä kun on niin nämä hieman vaikeammat sanat ja käsitteet eivät välttämättä hänelle koskaan selviä. Liian monimutkainen maailmasta tullut hänelle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111682Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411435- 541163
- 641142
- 741045
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960- 107947
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82840
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6831