haistella ostoksiaan?
En haluaisi manin jälkeen sitten ostaa tomaatteja marketista
Onko Mestarilla tapana yleisemminkin
9
359
Vastaukset
- Anonyymi
Varmasti puristelee ja haistelee kaikki tomaatit ja omenat.
Kerrankin katsoin Prismassa kun metsämanin oloinen ukkeli puristeli kaikki tomaatti laatikon tomaatit.
Kun kysyin vittuako sinä niitä hämmennät niin kertoi erottelevansa pehmeät ylikypsät erilleen ja ottavansa vain vaaleat ja kovat tomaatit pussiinsa. - Anonyymi
Itsekkäät ihmiset eivät ajattele ketään muita kuin itseään ja toisia vain silloin kun tuntevat itse hyötyvänsä toisesta ihmisestä.
- Anonyymi
Mikä vitun tarkoitus on varustaa Youtube video LINHAI logolla?
Onko metsäman niin köyhä ja kurja ettei pärjää edes yhtä pääsiästä ilman, että lataa luomuksiaan Youtubeen?
Tuleeko jo illalla uusi alkoholijuoma mainos?
Onko korpipanimolla kehitetty uusia huimajuoma seoksia?- Anonyymi
Pakko suoltaa vitejoita, kun katselukerrat on tippuneet roimasti.
- Anonyymi
Tämä tapa liittyy hänen sairauteen...äiteen tuoksua etsii vieläkin
- Anonyymi
Satulanhaistelija... Pittäähän se tietee, joko tavara on pilalla?
- Anonyymi
Onkohan koneladyn pyörän satulaa haistellu?
- Anonyymi
Ajaako pirre pyörällä? Jos käy pyöräretkellä manilassa niin mestari voi käydä salaa nuuhaisemassa. Nuuuuuh!
- Anonyymi
Voi teitä raukkoja. Hankkikaa elämä. Ruvetkaa siivoamaan pihaanne ja kasvattajaa tomaattia. Joutilaat täällä roikkuu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670