yhtä lahjakas kielissä ja korjaus- ja huoltohommissa kuin Mehta Man <3
Aika harva isäntä Tuusniemellä on
12
569
Vastaukset
- Anonyymi
Konemänni on parempi pajamies. Ainakin ihe luuloo niin...
- Anonyymi
Mestari on harvinaisen tyhmä töissään
- Anonyymi
Mestari on ylivoimainen.
- Anonyymi
Ei sitä muuten suosikiksi nousisi.
- Anonyymi
Milloin tulee se päivä että mestari tekee oikeasti töitä eikä vaan leiki
- Anonyymi
Sitä päivää ei tulla näkemään
- Anonyymi
Sen päivän kun näkee ensin edellisten videolla.
- Anonyymi
Näkyy niitä olevan muuallakin samanlaisia "nulunpussittelijoita" kuin kosulassa. Tuossa sopovampi lapio miniukolle. https://www.youtube.com/watch?v=Phlk2IiWa_Q
- Anonyymi
Mestari nolaa suomalaisen maanviljelijän maineen näillä videoillaan,joku kaupunkilainen saa sellaisen käsityksen että kaikki maalla asuvat on yhtä tyhmiä
- Anonyymi
Miten tyhmä lienet itse?
- Anonyymi
Mestari on moniosaaja,siksi kaikkien huomion kohteena,täälläkin.
- Anonyymi
Kyllä tässä annetaan väärää ohjausta,paluumuutajille,ei taida näin helppoa olla kun
nämä peräkammarin pojat antaa ymmärtää.Täysin munattomia porukalla,saavat vielä
nuorisonkin munattomaksi kylillä.Putiini lähettää puskuraktorit töihin,tasoittaen kaikki tuottamatomat kylät,siirtäen asukaat kasvatusleireihin kaupunkeihin. Suomeen ei montakaan kuntaa jää eloon.!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670