Pienet moottorikulkuneuvot, mopot, moposkootterit chopppertrit, pan-headit, muutin moottoripyörät...
Joka keväinen ilmiö täällä.... erityisen hauskan näköinen pari i jotkut pikutytöt sellaisen mini-honda-monkeyn päällä 2 pikkutytöä mahtuu kyytiin...
Täällä jälleen pörriäiset lisääntyneet suurenmoisesti.
4
73
Vastaukset
- Anonyymi
Tohon liitttyy talven kylmyys ja liukkaus. Ja epävarmuus käynnistyykö mopo jos seisoo kylmässä pidemmän aikaa.Ja kuka oikeesti tykkää ajaa mopolla jos tulee ja tuiskuaa. Onko se silloin hauskaa. ja onko edes turvallista ajaa mopolla jos tuulee kovaa ja pyryttää lunta. Mieti sitä.
- Anonyymi
Kertokaa fiksummat että jos ajaa talvella mopolla yms. niin millanen näkyvyys on kypärän kanssa kun pyryttää lunta tai räntää vaakasuoraan. Niin millanen se näkyvyys on ajaa silloin?
- Anonyymi
Moottori tai akku voi hyytyä talvella ja jos sä olet paikassa jossa ei ole julkista liikennettä tai asutusta niin ohan siinä esim skooterin talvikäytössä riski. Ja sitten jos sä jäät yksin jonnekin korpeen niin siinä voi tulla kylmä jossain vaiheessa. Eli talvella on enemmän riskejä kuin kesällä. Näin mä ajattelisin
- Anonyymi
moomka eo ehkä renkaatkaan toimi hyvin jäisellä asfaltilla aina.
.. sitten nämä piepientä ääntä pitävät pörriäiset vielä erikseen: sähköpotkulaudat... niitä on parkissa kaikkialla hoh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615