kylmää
ja paskaa ruokaa mun äiteelle en suosittele.
lounas kirsikka
19
856
Vastaukset
- Anonyymi
Se on kumma juttu ku minä meen töistä ruokatunnille nii on lämmintä ja hyvää ruokaa ja huippu hyvät jälkiruuat.
- Anonyymi
pyydäppäs viemään äiteelles ruoka kylmää kuin pakastimesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pyydäppäs viemään äiteelles ruoka kylmää kuin pakastimesta.
onko äitees joku perspalleriina?
- Anonyymi
Kyllä mun äitini on saanu lämmintä tuoretta ruokaa. Se pitää vaan syödä heti lämpimänä, sillä kun on tapana jäähtyä, jos sitä kauan pitää pöydällä kun se on tuotu.
Olen ittekki käyny Kirsikas syömäs ajoittain ja on sitte tosi hyvää ruokaa montaa sorttia ja jälkiruoka ja kahvi. 10 euroo olen siitä maksanu. - Anonyymi
eikös siinä ruoan ns ulosmyynnis ole tiukat määräykset. taitaa olla oikein laki.. ruoka tarvii nopeasti jäähdyttää hygieniasyistä, jos ruoka on pitkään lämpimänä, siihen tulee äkkiä pöpöjä.. se toimitetaan niin, ettei kylmäketju katkea ja asiakas sitten lämmittää sen..
- Anonyymi
kyllä on kuumana tullu perille, 11 km.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä on kuumana tullu perille, 11 km.
oikein kuumana vai onko liesi mukana kun kuumana pysyy.
- Anonyymi
Kerran kävin en mene toista kertaa
- Anonyymi
sama täällä menen varikolle
- Anonyymi
Menen edelleen Kirsikkaan.
- Anonyymi
Joo, varikon roskaruoka vs. kirsikka
Läski
- Anonyymi
se varajeesus kuskaa ,voi herran jumala paskaa on ja kylmää
- Anonyymi
en tarvii kirsukan palveluita enään ,teen itse.......
saa ainakin lämmintä ruokaa maun vanhaemmat. - Anonyymi
kylän halvin lounas ja kaikki sisältyy hintaan. ja joku kehtaa haukkua huonoksi. ei varmasti ole kylän huonoin lounas vaan ihan perus kotiruokaa. hinta laatu suhde täysin kohdallaan.
- Anonyymi
valmis ruokaa lämmittää.
- Anonyymi
vaihdan firmaa kans
- Anonyymi
Minäpä en vaihda hyvää kotiruokaa mihinkään. Näkyy siellä moni muukin päivittäin käyvän syömässä. Aina käyn kun ajelen täälläpäin arkipäivisin. Kiitos Kirsikka.
- Anonyymi
suolaista sydän vikaiselle
- Anonyymi
Erikoista. Omat vanhempani olleet aina tyytyväisiä sieltä saamaansa ruokaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670