koska vesiposti auki pääsee hoitaa hautaa nykyään kallis kesähoito 158 kesä alkaa vasta 10,6 tupla alvi vissiin.
hautausmaa käppärä
21
399
Vastaukset
- Anonyymi
siellä on hyvä pestä auto
- Anonyymi
joo niin on letkua mukaan ja autoa pesee
- Anonyymi
kastelukannuja on valmiina, oma ämpäri ja harja + pesuainetippa tarvitaan
- Anonyymi
Ikävä oli käydä istuttamassa narsisseja, kun ei päässyt käsiään edes pesemään. Samoin nostakaa tai poistakaa poikittain käännetyt tai kaadetut hautakivet. Vaikuttaa siltä, ettei kuolemaa enää kunnioiteta.
- Anonyymi
Kai sitä voi kuolemaa kunnioittaa vaikka ajaa audilla hautausmaan käytävillä tai pesee sitä vesipisteellä. Boomerit ottaa iisisti sanoi sanna. Nuoret on dynaamisia some menestyjiä niinkuin sanna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai sitä voi kuolemaa kunnioittaa vaikka ajaa audilla hautausmaan käytävillä tai pesee sitä vesipisteellä. Boomerit ottaa iisisti sanoi sanna. Nuoret on dynaamisia some menestyjiä niinkuin sanna.
Voi sitä vainajaa kunnioittaa jes vaikka tekisi käynnillä samoja asioita kuin teki vainajan eläessä yhdessä vainajan kanssa, muut voi vetää karvalakkia syvemmälle jos ahdistaa
- Anonyymi
Omaisten tehtävä on hommata hautakiville paikalleen laitto tai kiven oikaisu ja se maksaa. On vastuutonta että omaiset ei huolehdi hautapaikasta vaan antaa kiven kaatua eikä tee asialle mitään. Hautausmaan ylläpitäjillä ei ole aikaa roudailla kiviä edes takaisin. On varmaan jossain ilmoitettu koska vesihanat avataan ja on omaa tyhmyyttä mennä sinne istuttamaan jotain ilman että ottaa selvää asioista. On totta että näköjään hautausmaita ja kuolemaa ei enää kunnioiteta näkee kun lukee tätäkin ketjua. Autonpesua yms. En usko että seurakunta käyttää suomi24 sivua tiedotus palstana eli valitukset ja toiveet kannattaa ilmoittaa käppärän hautausmaan toimistoon ei tänne.
- Anonyymi
auto juu hyvä siellä hautuumaalla pätkä letkua mukaan ja liitin .
- Anonyymi
aika myöhään alkaa kesähoito 10,6 ja hinta kesähoidossa 158 e
- Anonyymi
Onneksi sitä ei ole pakko ottaa vaan voi hoitaa ihan itse sen paikan tai sitten vastaavasti laittaa omainen muistolehtoon jolloin ei tarvitse murehtia asiaa.
- Anonyymi
Kesäkukatkaan vielä ole vaan kustaana potut ja 10.6 kukat,mutta sade ja räntä ja yökylmät vappuna mahdollisia,jotta kastellaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kesäkukatkaan vielä ole vaan kustaana potut ja 10.6 kukat,mutta sade ja räntä ja yökylmät vappuna mahdollisia,jotta kastellaan.
On se vaan mukava, kun on oma puutarhapalsta jossa voi kasvatella kukkia. Kerrostalossa ilman parveketta asuvana varsinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se vaan mukava, kun on oma puutarhapalsta jossa voi kasvatella kukkia. Kerrostalossa ilman parveketta asuvana varsinkin.
Niin ja kukat voi lainata yhteisön muilta jäseniltä kunhan ei ota ihan vierestä ja yhdestä kohtaa liikaa.
Siirtolapuutarhassa tästä voi tulla sanomista kun on valvontakamerat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja kukat voi lainata yhteisön muilta jäseniltä kunhan ei ota ihan vierestä ja yhdestä kohtaa liikaa.
Siirtolapuutarhassa tästä voi tulla sanomista kun on valvontakamerat.Riistakamera hautakiven päälle.
- Anonyymi
painisäsinne mistä olet tullutkin.anaaliin siis
- Anonyymi
joko vesi tulee pääsee pesee autoo,
- Anonyymi
Kuse ämpäriin ja pese romu autos sillä.
- Anonyymi
ei se ole romu
- Anonyymi
On se.
- Anonyymi
Tulee vesi. Mä oon pessyt jo autoni kerran siellä.
- Anonyymi
selvis olen tulossa kans kiitos
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657