Silloin työehdoista voisi sopia "sisäisesti" ilman oikeistohallituksen saneluita.
AY-liike voisi perustaa sisarliiton, johon otetaan yrityksiä
6
97
Vastaukset
- Anonyymi
Kun sisarliittoon tulisi pienyrittäjiä, jotka ovat isojen yritysten alihankkijoita, niin liitto voisi sopia heidän välisistä alihankintasopimuksista.
- Anonyymi
Kokoomus ja muu oikeisto ajaa vain suuryritysten etua, kuten olemme Orpon hallituksen toimissa todenneet. On viimein saatava voimaan suuri yhtenäisyys kansan kesken.
Huomatkaa, että oikeisto haluaa ihmisten alkavan yksityisyrittäjiksi, koska heille voi sysätä kaikki riskit, joita isot yritykset nyt ottavat työläisten ja sopimuskumppaneiden kanssa. Alihankinnan voi lopettaa milloin vain, mutta työläisellä on vielä oikeuksia. Siksi pienyrittäjät tarvitsevat tuekseen järjestelmän, joka osaa neuvotella, eikä ole valmiiksi toisen sopimuskumppanin taskussa. Mokomaan hölmöyteen monikaan yrittäjä ei suostuisi!
Miksi jonkun asiaa tuntemattoman ulkopuolisen pitäisi uuttua yritysten välisiin sopimuksiin?- Anonyymi
YXKAXEX kirjoitti:
Mokomaan hölmöyteen monikaan yrittäjä ei suostuisi!
Miksi jonkun asiaa tuntemattoman ulkopuolisen pitäisi uuttua yritysten välisiin sopimuksiin?🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 SDP välittää kaikista ihmisistä ja yrityksistä. 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹
- Anonyymi
Oikeistohallituksen kaikki toimet ovat vain tulonsiirtoa kansalta rikkaille kansainvälisille yrityksille. Silloin rahat menevät ulkomaille, etenkin Ruotsiin, joka on vallannut suuren osan suomalaisista yrityskonserneista.
- Anonyymi
Kyllä olisi paljon parannettavaa alihankkijoiden sopimuksissa pääurakoijan kanssa. Moni pienyrittäjä ei tiedä kaikkia asioita eikä kukaan niitä ole kertomassa kun hän sopii aliurakoista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361