1. kokonaispaketti on kasassa hyvin
2.realismia , ns talonpoikais-maalaisjärkeä löytyy
3.eivät näytä liikaa keskisormea mutta osaavat ajatella myös kriittisesti
4.eivät vouhota liikaa vihreässä siirtymässä mutta eivät näytä sille myöskään keskisormea
5. ns sillanrakenteja puolue, joka valmis tekkeen yhteistyötä monien eri puolueiden kanssa
6.Katri kulmuni
7.Markus lohi
8.Pyrkivät ajamaan/auttamaan koko kansaa joskin yhtälö ei ole ihan heleppo mutta ainakin pyrkimys on hyvä
9.haluavat lisätä työllisyyttä&parempaa taloutta
10.pyrkivät myös säästöihin
11.sotepalveluissa eivät halua sitä että ne karkaavat vanhuksilta ja muilta
kirjoittaja Juha pohjola
tässä mun pääteesini miks keskusta nousi takaisin "parrasvaloihin"
7
114
Vastaukset
- Anonyymi
Heh, kyllä se oli pwrsujen toiminta hallituksessa joka kepun nosti.
Oppositiopolitiikka on ollut niin mitääsanomatonnta ettei sillä palaajien noste syntynyt.- Anonyymi
Näin se on. Kepun kannatus meni Kokoomuksen kanssa vehdatessa. Puolueväki oli parrasvaloissa milloin minkäkin laisista rötöstelyitä . Henkilöt nykyisessä puolueessa vaikuttavat edelleen kuten Vanhanen ja Kaikkonen joka nuorisoseuran yhteydessä kunnostautui tuossa suhteessa. Ihmisiltä on vain päässyt nuo jutut unohtumaan ja jahka nousisi vaalivoittajaksi ,tokkopa vanhat tavat olisi unohtuneet samoin.
- Anonyymi
Oppositiolla ei ole OrpoPurran hallituksessa mitään "Valtaa".
Se saa esittää asioita mutta siihen se sitten jääkin.
- Anonyymi
Ainakaan Katri Kulmunilla ei ollut osaa eikä arpaa keskustan hyvässä kunta- ja aluevaalituloksessa. Hänhän epäonnistui puheenjohtajana keskustan kannatuksen nostoyrityksessä ja on ollut nyt jo vuoden täysin näkymättömissä europarlamentissa. Markus Loheakin suositumpi ja näkyvämpi on tietenkin Antti Kaikkonen.
Listastasi puuttuu keskustan kenttäväen vaalityö, joka toimii edelleen, vaikka onkin ehkä hieman vanhanaikaista, kun sosiaalisesta mediasta käytössä on lähinnä vain Facebook.- Anonyymi
Anttikin vetoaa vain vähämmän dynaamiseen porukkaan, johon toki iso osa puolueen äänestäjistä kuuluukin.
- Anonyymi
Jumankauta, keskustalainen mainittu Suomen Keskustan palstalla
Jo on aikoihin eletty. - Anonyymi
Juurikin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450