Menkää TÖIHIN 💰
Kaikille hyvä neuvo
22
282
Vastaukset
- Anonyymi
Tarjoavat niin pientä rahaa että ei.Kävelen mieluummin kaljapurkki kädessä pitkin aurinkoista poria katsellen kauniita naisia kesän ajan.
Jos maksetaan enemmän, mieli muuttuu.- Anonyymi
Näillä on menty. Vapaa-ajallakin on joku arvo.
- Anonyymi
muista maksa alvi kans
https://ylilauta.org/satunnainen/286kfr - Anonyymi
kaljas valmiina alvi
- Anonyymi
Joo. Mihkän firmaan sitä menis ja kävelis sisään?
- Anonyymi
Pätevyyskortit taskuun,mutta teollisuus ulkoistettu ja lopetukset sekä konkat,nii mites menet??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pätevyyskortit taskuun,mutta teollisuus ulkoistettu ja lopetukset sekä konkat,nii mites menet??
Tekosyitä, pitää laittaa lisää kuntouttavaa niin pääsee ylös sohvalta ja menee töihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkö siellä työelämässä kysellään sinistä ja vihreätä korttia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekosyitä, pitää laittaa lisää kuntouttavaa niin pääsee ylös sohvalta ja menee töihin
Ei päässy töihin ilman sinistä ja vihreätä korttia. Työkkäri ei maksanut kortteja ilman työpaikkaa ja itsellä ei ollut rahaa. Win win tilanne tai jotain. Pääsin työkyvyttömyys eläkkeelle ja nyt on eläkekortti jolla pääsee maikkalaan puoleen hintaan.
Nyt on win win tilanne! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisätietoa keskustelussa
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17051062/mene-toihin-kommentoijattuo "mene töihin"- kommentointi on narsistien tapa mitätöidä muita
turpaansa aukovia kehitysvammaisia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuo "mene töihin"- kommentointi on narsistien tapa mitätöidä muita
turpaansa aukovia kehitysvammaisiaJoka toista haukkuu, sen napa ja p***e paukkuu.
- Anonyymi
Olen ollut töissä 45 vuotta en vaan ole vieläkään ihminen.
- Anonyymi
Sinulla kävi huono tuuri menit väärään työpaikkaan, olisit mennyt oikeaan työpaikkaan
- Anonyymi
Teen kahta työtä. Ansiotyöni on klo 8-16 tai ylitöiden ansiosta joskus klo 8-20. Sen jälkeen tulen kotiin töihin tienaamaan rahaa. Työpäiväni loppuu arkena klo 23:00.
Olen huomannut, että 15 tuntinen työpäivä riittää minulle. Helmikuussa olin burnoutin partaalla. Pääsiäisloma tuli taas hyvään saumaan. Ei olisi kestänyt hetkeäkään lisää. Maanantaina on taas työpäivä klo 16:30-23:00, vaikka Suomessa on pyhäpäivä. Tiistaina normiduuni alkaa klo 8:00.- Anonyymi
Eikö kannattaisi tehdä vain yhtä työtä? Valitse toinen ja tee vain sitä.Ihminen tarvitsee aikaa palautua.Olen myös tehnyt pitkään 10-14 tuntisia päiviä ja se käy niin kunnon ja hyvinvoinnin päälle etten voi suositella kenellekään.
Sijoitteletko vai mitä teet kun tienaat kotona rahaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö kannattaisi tehdä vain yhtä työtä? Valitse toinen ja tee vain sitä.Ihminen tarvitsee aikaa palautua.Olen myös tehnyt pitkään 10-14 tuntisia päiviä ja se käy niin kunnon ja hyvinvoinnin päälle etten voi suositella kenellekään.
Sijoitteletko vai mitä teet kun tienaat kotona rahaa?Kotona voi tienata vaikka selällä maaten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kotona voi tienata vaikka selällä maaten
Verovapaasti tyynyä purren? :D
- Anonyymi
ÄLÄ HUURA!!! JUSTIIN TISKASIN!!!
- Anonyymi
mee ite
- Anonyymi
Menisin, mutta ku en oo tullut valituksi mihinkään.
- Anonyymi
Ei se ole mikään syy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657