Kaikille hyvä neuvo

Anonyymi-ap

Menkää TÖIHIN 💰

22

282

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tarjoavat niin pientä rahaa että ei.Kävelen mieluummin kaljapurkki kädessä pitkin aurinkoista poria katsellen kauniita naisia kesän ajan.
      Jos maksetaan enemmän, mieli muuttuu.

• Anonyymi

Näillä on menty. Vapaa-ajallakin on joku arvo.

• Anonyymi
    • Anonyymi

kaljas valmiina alvi

• Anonyymi

Joo. Mihkän firmaan sitä menis ja kävelis sisään?

• Anonyymi

Pätevyyskortit taskuun,mutta teollisuus ulkoistettu ja lopetukset sekä konkat,nii mites menet??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pätevyyskortit taskuun,mutta teollisuus ulkoistettu ja lopetukset sekä konkat,nii mites menet??

Tekosyitä, pitää laittaa lisää kuntouttavaa niin pääsee ylös sohvalta ja menee töihin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vieläkö siellä työelämässä kysellään sinistä ja vihreätä korttia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tekosyitä, pitää laittaa lisää kuntouttavaa niin pääsee ylös sohvalta ja menee töihin

Ei päässy töihin ilman sinistä ja vihreätä korttia. Työkkäri ei maksanut kortteja ilman työpaikkaa ja itsellä ei ollut rahaa. Win win tilanne tai jotain. Pääsin työkyvyttömyys eläkkeelle ja nyt on eläkekortti jolla pääsee maikkalaan puoleen hintaan.
        Nyt on win win tilanne!

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tuo "mene töihin"- kommentointi on narsistien tapa mitätöidä muita
        turpaansa aukovia kehitysvammaisia

Joka toista haukkuu, sen napa ja p***e paukkuu.

• Anonyymi

Olen ollut töissä 45 vuotta en vaan ole vieläkään ihminen.

• Anonyymi

Sinulla kävi huono tuuri menit väärään työpaikkaan, olisit mennyt oikeaan työpaikkaan

• Anonyymi

Teen kahta työtä. Ansiotyöni on klo 8-16 tai ylitöiden ansiosta joskus klo 8-20. Sen jälkeen tulen kotiin töihin tienaamaan rahaa. Työpäiväni loppuu arkena klo 23:00.

Olen huomannut, että 15 tuntinen työpäivä riittää minulle. Helmikuussa olin burnoutin partaalla. Pääsiäisloma tuli taas hyvään saumaan. Ei olisi kestänyt hetkeäkään lisää. Maanantaina on taas työpäivä klo 16:30-23:00, vaikka Suomessa on pyhäpäivä. Tiistaina normiduuni alkaa klo 8:00.

• Anonyymi

Eikö kannattaisi tehdä vain yhtä työtä? Valitse toinen ja tee vain sitä.Ihminen tarvitsee aikaa palautua.Olen myös tehnyt pitkään 10-14 tuntisia päiviä ja se käy niin kunnon ja hyvinvoinnin päälle etten voi suositella kenellekään.

Sijoitteletko vai mitä teet kun tienaat kotona rahaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö kannattaisi tehdä vain yhtä työtä? Valitse toinen ja tee vain sitä.Ihminen tarvitsee aikaa palautua.Olen myös tehnyt pitkään 10-14 tuntisia päiviä ja se käy niin kunnon ja hyvinvoinnin päälle etten voi suositella kenellekään.

Sijoitteletko vai mitä teet kun tienaat kotona rahaa?

Kotona voi tienata vaikka selällä maaten

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kotona voi tienata vaikka selällä maaten

Verovapaasti tyynyä purren? :D

• Anonyymi

ÄLÄ HUURA!!! JUSTIIN TISKASIN!!!

• Anonyymi

mee ite

• Anonyymi

Menisin, mutta ku en oo tullut valituksi mihinkään.

• Anonyymi

Ei se ole mikään syy.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1284
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60