Keskusta on nyt nousuvireinen ja ehdokas sieltä vienee Kelan pääjohtajuuden.
Kelan hallitus jo häntä ehdotti pääjohtajaksi 8-1. Perussuomalaiset niin alavritteinen nyt, sen kolme Kelan valtuuston jäsentä ei anna tukeaan kokoomukselle Satosen valintaan.
Loikkaako jo heistä joku tai usempi keskustaan ? Heilläkin kolmella meni vaalit ns "sängyn alle". Jos ei loikkaa saattaa politiikan jatko olla finis.
Satosen Kela unelma kaatumassa
12
149
Vastaukset
- Anonyymi
Kun Satonen nopeasti loikkaa siihen oikeaan puolueeseen, perussuomalaisiin, niin kaikki voittaa!
Satonenkin!- Anonyymi
Ei tule kuuloonkaan, kokoomus ei antaisi ääniä.
- Anonyymi
Satusetä satonen valitaan palkkiovirkaan nakkikioskikokemuksella.
- Anonyymi
Satonen on korkeakoulutettu. YTM. Opintoja yliopistossa USAssa.... ...
- Anonyymi
Jos persut valitsevat Satosen heidän tarina politiikassa on ohi. Kuntavaalissa jo nämä kolme Kelan valtuuston jäsentä hävisivät.
Miksei nykyään ole vanhanajan nakkikioskeja?🤔 Vielä 70luvulla oli ympäri Suomea semmosia. Ison nipun nakkeja sai voipaperiin käärittynä JA PALJON SINAPPIA! Njamnjam! 😋👍
- Anonyymi
Sanos muuta. Muistan joskus poika-iässä olleeni nuorisoseuran hiihtokilpailuissa myymässä seuran nakkeja. Isossa kattilassa nakit oli kuumassa vedessä. Meni hyvin kaupaksi. Kyllä olivat maukkaita, sinappia kyytipojaksi. Näitä yhäkin voisi olla grillikioskeilla.
- Anonyymi
Olivatko ne höyrytettyjä? Joka tapauksessa olivat parempia kuin kuin grillatut tai kotioloissa yleiset vedessä keitetyt, pannulla paistetut tai mikrossa lämmitetyt nakit. Kotona harva viitsii nähdä höyryttämisen vaivaa.
Tosin nakkien valmistajatkin ovat vaihtuneet pariin kertaan 50 vuodessa.
- Anonyymi
Vappu-Satonen 🤣
- Anonyymi
12 valtuutettua:
4 kokoomuslaista
3 perussuomalaista
3 demaria
1 keskustalainen
1 vihreä - Anonyymi
Satosta tuskin valitaan.
- Anonyymi
Kehysriihessä tuo ratkeaa. Kokoomus saa läpi kaikki veronalennukset suurituloisille, persut taas leikkaukset kehitysavusta. Satosen valinnalla ratkaistaan joku pienempi myönnytys persuille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450