Ennen vaaleja ja nyt niiden jälkeen on mielenkiintoista lukea ja kuulla ehdokkaiden vaalilupauksia ja näkemyksiä siitä miksi äänet eivät riittäneet läpimenoon tai mistä vastaavasti johtuu suuri äänimäärä ja sen mukaan pääsy valtuustoon.
Komiat lehdessä toistasataa ääntä saanut valtuutettu perusteli suurta äänimääräänsä ”populismin karttamisella”. Piti lukea pariin kertaan juttu kun ei muistini mukaan sanat ja teot kohdanneet tässä tapauksessa alkuunkaan. Tässä yksi esimerkki:
E-P HVA:n valtuutettuna ja taloudesta vastaavan jaoston puheenjohtajana oli keräämässä listaa oman alueensa terv.aseman säilymisen puolesta, ja kävi vieläpä itse luovuttamassakin listan, tavallaan itselleen luovutti.
Olipa saanut median edustajankin sopivasti tekemään jutun yrityksestä palveluiden säilyttämisestä.
Tiesi varmasti ettei tämä oikeasti johda mihinkään mutta sai sopivasti näyttöä äänestäjiin päin.
Jos tämä ei ole populismia niin mikä sitten??
Populismi, mitäs se olikaan??
Anonyymi-ap
3
211
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko sama kaveri joka kannattaa alahärmäläisen alue edustajan populistisia aloitteita jotka ovat vain pelkkiä vaaleja varten.
Politiikka alkaa olla pelkkää pelleilyä. - Anonyymi
Joo populismi ei ole ilmeisesti kotiinpäinvetoa itsensä korostamista tai sumutusta vaan kaikkien kuntalaisten asioitten hoito asuinpaikasta riippumatta.
- Anonyymi
Tutkimuksen mukaan politikoissa on keskimäärin enemmä narsisteja verrattuna koko väestöön..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 60689
- 52680
- 52657