Luin Iltasanomista uutisen, otsakkeella "Jos pidät puhelimesi lukittuna 3 päivää, Android tekee pian erikoisen tempun." Uutisen mukaan puhelin sammuttaa ja köynnistää itsensä uudestaan...whou :o
Mutta koska yksinäisille sinkuile ja vanhuksille tulee sellainen ominaiuus, että jos pidät kolme päivää puhelimen lukittuna niin puhelin tekee ilmoituken hätäkeskukseen ja kertoo, että se on kuultavasti kuollut tai jotain? Vaihtoehtoisesti lähettää viestin ystävälle että "soita tai tule käymään!" ...jos siis on edes joku ystävä!
Ei ole tällaista hätäsovellusta ja siksi monet kuolevatkin kotiinsa ja löytyvöt vasta joskus puolen vuoden pästä jonkun ulosottovirkailijan toimesta..
Tämmöstä tällä kertaa, terveisin: hetero
Puhelimesta puuttuu sinkkujen hätäsovellus
1
151
Vastaukset
- Anonyymi
On olemassa mm. "Turvapuhelu" niminen kupsahduspalvelu, pitävät hinnastonsa visusti piilossa, luulen että on robottisoitto. On, tai aikoinaan ainakin oli, Forssassa wanhuksille "aamupuhelu" jossa ihmiset soittivat wanhuksille.
Todellakin olisi varmasti tarvetta älypuhelimessa toimivalle sovellukselle. Yksinkertaisimmillaan edellyttäisi että wanhus painaa sovelluksen ikonia vaikka yhden kerran vrk, ja jos ei paina, niin appi tekee ilmoituksen hautausurakoitijalle, yms. ennalta määritellyille tahoille. Tai ohjelma voisi olla älykäs niin että se kuuntelee jatkuvasti tapahtumia, ja oppii kuulemastaan, jolloin se saataisi ehkä joissakin tapauksessa ehtiä hälyttämään apua jo ennen lopullista korahdusta. (Nytkin jo voi Google Assistantilla soittaa apua jos kykenee lausumaan minne haluaa soittaa).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615