Että löytyy ihmisiä jotka nostavat uutisen katkenneista nakeista VR junissa, mutta olkaa kohauttavat kun on aika vetää korona rokotteita?
Mikä tekee ihmisestä niin täydellisen idiootin että on median ja hallituksien vietävissä kuin pässiä narussa, mutta sitten jaksaa tehdä uutisen katkenneesta nakista?
Elämmekö simulaatiossa jossa suurin osa biologisesta massasta on botteja?`
Miten rokotetut amerikan fanittajat reagoivat nyt kun yhdysvaltain hallitus on sitä mieltä että koronavirus ja rokotteet olivatkin tarkoituksella räätälöityjä labroissa?
Onko kukaan muu kyllästynyt nakkimukiihmisiin?
15
792
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä tämä ilmiö on tuttu työelämässä, näitä päättömiä kanoja potpottaa menemään liuta siellä ja liuta täällä jotka toistelevat iltalehden uutisien otsikoita aamusta iltaan, kyllä aivot kiehuu kun joutuu tälläisten potpottajien lähellä kuuntelemaan heidän älyväläyksiään, olen samaa mieltä kanssasi, botteja suurin osa.
- Anonyymi
Aika raflaavaa vetää nakit ja koronarokotteet samaan lauseeseen. Mutta niinhän se tunnettu sanonta kuuluu, jotkut syövät nakkeja junassa, mutta jotkut jäävät asemalle.
- Anonyymi
Mistä tiedät, ettei se nakeista valittaja ole samanlainen änkyrä kuin sinäkin?
- Anonyymi
Voi reppanaa. Noin hermostuit asian esiin tuomisesta.
- Anonyymi
V***u te ootte sekaisin!
- Anonyymi
Ei oo junaa.
- Anonyymi
Orpo tekee sinne radan vaikka väkisin. Niinkuin tunnin junan Hki-Turku
- Anonyymi
Junarata on ja on toiminut hyvin ja sillä pääsee, kukaan ei ole kaivannut mitään. Yks kaks tuli tänä turkulainen Orpo, joka toitottaa tunnin junaa, kallis kuin mikä se pätkä ja kunnat eivät halua rahoittaa kun niillä ei ole rahaakaan. Lyllä kaikilla on edelleen aikaa istua junassa se n. 10in enemmän nyky radalla niin kiirettä ei oo kellään.
- Anonyymi
Semmosia ne kiihmiset on ja varsinkin Turun rokotevastaset.
- Anonyymi
Orpo ja Purra ovat pyllystä!!!
- Anonyymi
En ota rokotteisiin kantaa, mutta katkaiskaa sitten se nakkien hintakin.
- Anonyymi
jos nakin katkaisee ja laittaa sen takaisin ei siitä katoa mitään.Päät ovat piilossa allaalla.Vähennä niitten rokotteiden vetämistä.
- Anonyymi
Yksi hoitohommasta kertova uutinen kuului juuri 92,8mhz
- Anonyymi
Olen ollut kyllästynyt jo koronakusetuksesta lähtien ärsyyntynyt ja pettynyt ihmispoloisiin.
- Anonyymi
Valtakunnanmediassa vonkuva suojatyöläinen kuuluu nakkimukiporukkaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670