Näyttää että se jää seuraavan hallituksen asiaksi myös jota ilmeisimmin keskusta tulee hallitsemaan. Kenet keskusta ottaa hallituskumppaneikseen, se sitten sen ajan asioita. Vihreät on automaattisesti ulkona. Heillä omiakin asioita mm kaduilla istumiset.
Keskusta keskellä sinne helppo tulla esim demareistakin. SDP sanoikin takavuosina "olemme osa keskustaa". Ilmeisesti hallitus tulee laajapohjaisena kun aika ja velka niin pahoja. Keskusta-kokoomus-SDP.
Sillä jo irtoaakin selvä enemmistö vaikeiden asioiden hoitamiseen.
Ellei SDP:ssä jo jokin "taivaanrannan" maalari ole puheenjohtajana.
SDP epäluetettava maan asioihin osaavana hoitamiseen. Vaatinyt vasemsmitoliittoa mukaan hallituksiin, nyt ei sitä mahdollisuutta osaamattomilta ole osaamattomilta. Kehitysapuja joudutaan leikkaamaan myös, ei kasvattamaan mitä nämä luikurit vaatii. Kun ei ole rahaa siihen.
Sama kuka hallituksessa, murheet on samat
8
111
Vastaukset
- Anonyymi
Vuoron perään, sopii demokratiaan. Keskusta oli pääministerinä 2015-2019,
SDP 2019-2023, kokoomus 2023>. Sopii hyvin vuoroluetteloon keskustan huki 2027-2031.
Perussuomalaiset on pelinsä pelanneet, heistä ole varteenotettavaa tulevaan. Kun olisi vielä Soinin alla, olisi varmaan suurimpia puolueita tulevaisuuteenkin. - Anonyymi
Vasemsmito paljastaa persutrollin.
- Anonyymi
Kirjoittaja ei ilmeisesti koskaan ymmärrä, että palvelut täytyy myöskin kyetä rahoittamaan !?
Suomi ei ole pystynyt julkista taloutta rahoittamaan ilman ulkomaista tukea pitkään aikaan !
Suomen julkiset menot ovat 55% suhteessa BKT:hen ! Luku on teollisuusmaiden toiseksi korkein/huonoin luku !?
Suomi on julkista velkaa ulkomaille arviolta 80-90% !
Suomen julkinen velka oli vuoden 2024 lopussa, 228 miljardia Euroa ! Siis, ulkomailta !? - Anonyymi
Ilmeisemmin ja kannatuskehitys huomioiden on seuraava pääministeri Vantaan Antti.
- Anonyymi
Lienee jo puheenjohtajana Afgaani nainen. Tuskin ulkolaisia kelpuutetaan hallitukseen.
- Anonyymi
Ei ole väliä kuka hallitusta johtaa kunhan julkiset menot Suomessa laskevat suhteessa BKT:hen.
Luku on nyt 55% !
Samoin pitää käydä julkisen velan määrälle, joka on nyt 228 miljardia Euroa !
Nuo kun kummatkin vähenee, niin asia on kunnossa ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lienee jo puheenjohtajana Afgaani nainen. Tuskin ulkolaisia kelpuutetaan hallitukseen.
Antti pysyy puheenjohtajana tietenkin, ei ole muilla likimainkaan samaa kannatusta joten voit lopettaa afgaaninaisesta jankuttamisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antti pysyy puheenjohtajana tietenkin, ei ole muilla likimainkaan samaa kannatusta joten voit lopettaa afgaaninaisesta jankuttamisen.
Afgaani nainen oli jo talvella kovana etä hän syrjäyttää Antin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450