Sohan on lyhyt, harmoninen nimi, joka on helppo lausua monilla kielillä, joten se on ihanteellinen valinta monikulttuurisiin tai kansainvälisiin kotitalouksiin.
Sen alkuperää voidaan tulkita useilla eri tavoilla, mikä lisää sen viehätysvoimaa. Sanskritin kielellä, Intian pyhällä kielellä, "Sohan" tarkoittaa "kaunis", "kirkas" tai "rakas". Se herättää jaloa, rakastettavaa henkilöä, jota leimaa ystävällisyys ja viisaus. Joissakin hinduperinteissä Sohan yhdistetään myös ajatukseen sydämen puhtaudesta ja henkisestä kohoamisesta.
Maailmassa, jossa etunimiä haetaan yhä enemmän kulttuurien ja pehmeiden äänien risteyksessä, intialainen nimi on hiljaa mutta varmasti jättämässä jälkensä tulevien vanhempien valintoihin. Lyhyt, tyylikäs, omaperäinen ja täynnä kauniita merkityksiä, tämä etunimi osuu kaikkiin tämän hetken ruutuihin.
Intiasta peräisin oleva etunimi saa niin monet vanhemmat rakastumaan
Anonyymi-ap
2
71
Vastaukset
- Anonyymi
Ei peri suomalainen nimi. Vaikka hyvin ääntyykin.
- Anonyymi
Lehtimäki on aina iloisena
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450