Mun mielestä laittamalla paljon kermaa ja sokeria. Sitä mämmiä ei kannata laittaa ollenkaan joukkoon. Katselee vain sitä avaamatonta looraa.
Tiedättekö miten mämmistä saa hyvää?
9
124
Vastaukset
- Anonyymi
Uuno Turhapuro joi samaan tapaan kahvinsa, kermalla ja sokerilla, mutta ilman kahvia. Siinä kun on sitä nikotiinia.
- Anonyymi
Ei mitenkään.
Pasha on paljon parempaa.
🦄- Anonyymi
Varsinkin valkosuklaa-pasha on tosi hyvää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinkin valkosuklaa-pasha on tosi hyvää!
Olen maistanut tuotakin, mutta itse pidän siitä perinteisemmästä enemmän. 😊
Täytyisi ehkä joskus kokeilla tehdä itse. Tulisikohan siitä syömiskelpoista? Voisi heitellä joitain muitakin hedelmiä sinne kuin vain rusinoita: aprikoosia, appelsiinia, omenaa... Ja tietysti sitruunaa. Pitääkö niiden hedelmien olla kuivattuja, jotta niistä ei erity vettä?
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen maistanut tuotakin, mutta itse pidän siitä perinteisemmästä enemmän. 😊
Täytyisi ehkä joskus kokeilla tehdä itse. Tulisikohan siitä syömiskelpoista? Voisi heitellä joitain muitakin hedelmiä sinne kuin vain rusinoita: aprikoosia, appelsiinia, omenaa... Ja tietysti sitruunaa. Pitääkö niiden hedelmien olla kuivattuja, jotta niistä ei erity vettä?
🦄En tiedä, olen ostanut litukasta sitä valkosuklaista versiota. Itselle ei viitsi alkaa tekemään isoja määriä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä, olen ostanut litukasta sitä valkosuklaista versiota. Itselle ei viitsi alkaa tekemään isoja määriä.
Juu, pari sataa kcal / 100 g hieman rajoittaa nauttimista. 😁
Mutta eihän sitä itse tarvitsisi syödä. Kahvipannu kuumaksi ja väkeä pöydän ääreen. 😄
🦄
- Anonyymi
Kermaa ja sokeria pitää olla enemmän kuin sitä mämmiä, silloin mämmistä saa hyvää.
Kesän ensimmäiseksi jäätelöksi tuli sitten:
Classic minttusuklaa -tikku, sille ei voi enää mitään.
Ei ollut kuollut.
Eimittäin eräs suosikkimyyjätyttöni, koska oli myymässä.
En ollut nähnyt pitkään ajattelin että luultavasti voi olla kuollutkin.
Sanoi että hän tekee vain näitä rahakkaimpia vuoroja kuten tänäänkin tupla-pyhäpäivän palkalla. - Anonyymi
Yiedätkö mikä makaronilaatikosta tulee jos siitä jätetään makaronit pois, säästösyistäkin: pelkkä se alumiininen laatikko tietystikin.. laatikko, niii
- Anonyymi
Kansalliseepoksemme, jättimäinen jätti, Juha Mieto, vahvensi pohjalaista mentaliteettiä yhdellä (1) mämmilauseella.
Respektiä
Taas mitä tänne etelään tulee, niin kermaa ja sokeria tulee olla juuri tuo vaadittu määrä.
Lips lurps
(hirn)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615