Silmänkantamattomiin avohakkuuta, ei puun puuta ja käkikin joutuu kukkumaan kannon nokassa. Tämä on vihreiden puheenjohtaja Sofia Virran perheen metsänhoitoa. Virta vastustaa henkeen ja vereen metsiemme hakkuita mutta oma ukko tekeekin toisin. Tässäkin pätee se sanonta "älkää tehkö niin kuin minä teen vaan tehkää niin kuin minä sanon!"
VIHREÄTÄ METSÄNHOITOA - vihreiden puheenjohtajan perhe näyttää esimerkkiä!
15
259
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä mieltä on Silja Keränen puheenjohtajansa metsänhoidosta?
- Anonyymi
Silja ei varmasti hyväksy - Silja haluaa suojella metsiä ja Linnanvirran sorsia.
- Anonyymi
Yleensä miehet eivät kuuntele akkojaan näissä asioissa. Tuskin Sofiakaan olisi pystynyt vaikuttamaan ukkonsa metsätyöskentelyyn yhteismetsässä. Turhaa älämölöä koko uutisointi.
- Anonyymi
Vai turhaa.... Niinhän se on korppi ei toista korppia noki.
- Anonyymi
Melko moni poliitikko puhuu toisin kuin tekee. Onhan näitä esimerkkejä pilvin pimein. Ei kannata paljon puheisiin luottaa.
- Anonyymi
Jokainen tekee tavallaan ,se ei toisille kuulu!
- Anonyymi
Omilla mailla saa tehä mitä lystää. Tiedän vihreitä jotka syövät makkaraa ja ajavat ihan tavan autolla, ei se mikään uskonlahko ole. Koetatte vaan jurdaanot kärjistää, suurin vitutuksen syy teillä on kateus kun ette omista kuin vaatteet ja rasvasen maksan.
- Anonyymi
Lihansyöjä vihreilläkin rasvamaksa. Ei sovi Sofia enää puheenjohtajaksi. Omistaa todennäköisesti puolet hakatuista puista ja osaa kyllä papattaa kaadetunkin metsän viheralueeksi.
- Anonyymi
Kissat tappaa Suomen linnut, jotkut väittää.
- Anonyymi
Just näin. Kaupunkilais tytteli yrittää yrittää olla puun halaaja
- Anonyymi
Vihreät on suurin tuholaispuolue.
- Anonyymi
Naamiot on riisuttu: vain kylmät kasvot näkyvät.
- Anonyymi
Vihreille oikeinta hommaa on koppakuoriaisten paimentaminen. Ei niitä enää onneksi päästetä päättämään mistään.
- Anonyymi
Sinua ei päästetä edes roskia viemään
- Anonyymi
Näinhän se on, että älä tee miten minä teen vaan tee miten minä sanon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911244Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50615