Käynyt ilmi että taustalla on suunnitelma joka tunnetaan nimellä Project 2025 joka on kehitelty ennen Trumpin virkaanastumista. Ukrainan sota dumpataan euroopan hoidettavaksi sillä aikaa kun Yhdysvallat itse kehittyy luomaan vastaavia ongelmia Kiinassa.
Lopputuloksena jenkit suunnittelevat Euroopasta ja Taiwanista massiivista teollisuuden siirtymistä Yhdysvaltoihin ja muun maailman sotaan provosoimista.
Perimmäinen tarkoitus lienee maailmanherruus ilman rehellistä työtä. Trumpin kaudella taktiikka vaihtui mutta perimmäinen tarkoitus sama.
Trumpin tariffit
2
138
Vastaukset
- Anonyymi
American jew congres ANC teki Kissingerin ja Rothschild Josefin klaanin kanssa suunnilleen saman ajatuksen Neuvostoliiton ja Euroopan teollisuuden ja osaksi raaka-aineiden kaappaamisesta. Sieppausajatus on vieläkin vanhempi juutalaissuunnitelma, josta autokuningas Henry Ford kirjoitti 1926 varoittaen amerikkalaista yhteiskuntaa.
- Anonyymi
Linkki englantia osaaville joka esittelee Project 2025 suunnitelmaa.
Käytti mielenkiintoista vertauskuvaa joka meni jokseenkin näin, Yhdysvallat on kuin laiva jonka miehistö on suojannut kaikkein tärkeimmät laitteensa ja törmää toiseen laivaan ajatuksena että he kärsivät massiivisia vahinkoja mutta pysyvät pinnalla kun toinen laiva uppoaa.
https://www.youtube.com/watch?v=NSWMEc8J88Y
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670