Kerro meille minkä huippuyliopistossa sait johtamiskulutuksesi perusteet? Entä luennoitko työsi ohessa maailman ylipoistoissa johtamiseen liittyvistä tutkimuksistasi?
Sinä neljännesvuosisadan johtajana toiminut
19
185
Vastaukset
- Anonyymi
Johditko maailman johtavia yhtiöitä tuloksentekijöiksi?
- Anonyymi
Työskentelitkö poliittisena johtajana maailanlaajuisesti?
- Anonyymi
Minä harjaannuin Kapi käytännön tehtävissä erittäin pätevän teoriakoulutuksen pohjalta neljännesvuosisadan aikana. Sinä et taida asiasta ymmärtää yhtään mitään. HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
Minulla oli alaisina korkeakoulun tutkinnon suorittaneita n 40. Heistä kyllä näkyi, ettei käytännön johtamisosaamista ole. HO HOO, HO HOO! Puhut siis täyttä paskaa kun yhdistät korkeakoulut ja johtamisen. HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla oli alaisina korkeakoulun tutkinnon suorittaneita n 40. Heistä kyllä näkyi, ettei käytännön johtamisosaamista ole. HO HOO, HO HOO! Puhut siis täyttä paskaa kun yhdistät korkeakoulut ja johtamisen. HO HOO, HO HOO!
Kuka ikinä käy koulua, tai valmistuu yliopistosta tyhmenee sellaisessa touhussa, koska vain puskissa oppii johtamaan.
Ossi, puskista JOHTAJA - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka ikinä käy koulua, tai valmistuu yliopistosta tyhmenee sellaisessa touhussa, koska vain puskissa oppii johtamaan.
Ossi, puskista JOHTAJASinulle Ossi maa on Pannukakku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kauankin luullut että sinulal on jotain taitoja johtamiseen? Ja miksi nämä taidot eivät mitenkään näy sinun teksteissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ossi, puskista JOHTAJAPerusopit pitää koulussa hankkia sen jälkeen on harjaantumisen vuoro. Itse olen ylpeä saamastani perusopista Johtamistaito 1 ja 2 kirjoista Päällystöopistossa. Toki myös oma perimäni ja isän opit painavat paljon. Isäkään ei kuvia kumarrellut.
Ossi, kuvia kumartelematon oikea SOTILAS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perusopit pitää koulussa hankkia sen jälkeen on harjaantumisen vuoro. Itse olen ylpeä saamastani perusopista Johtamistaito 1 ja 2 kirjoista Päällystöopistossa. Toki myös oma perimäni ja isän opit painavat paljon. Isäkään ei kuvia kumarrellut.
Ossi, kuvia kumartelematon oikea SOTILASMe yliopistoissa emme ole kuulleet Johtamistaito 1 ja 2 kirjoista mitään. Me opiskelimme Harvard Business School'ssa ja myöhemmin luennoimme siellä omista tutkimuksistamme. Oletko sinä Ossi tavannut näitä maailman eturivin johtamistaitojen tutkijoita, jos niin keitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me yliopistoissa emme ole kuulleet Johtamistaito 1 ja 2 kirjoista mitään. Me opiskelimme Harvard Business School'ssa ja myöhemmin luennoimme siellä omista tutkimuksistamme. Oletko sinä Ossi tavannut näitä maailman eturivin johtamistaitojen tutkijoita, jos niin keitä?
Teillä ei ole perusteita!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me yliopistoissa emme ole kuulleet Johtamistaito 1 ja 2 kirjoista mitään. Me opiskelimme Harvard Business School'ssa ja myöhemmin luennoimme siellä omista tutkimuksistamme. Oletko sinä Ossi tavannut näitä maailman eturivin johtamistaitojen tutkijoita, jos niin keitä?
Minä en ole tavannut ketään johtamisen sektorin huippututkijoita, enkä tiedä mitään Harvardin Business Schoolista, koska olen johtanut puskissa mokuja Kapin laatiman koulutusohjelman mukaisesti.
Ossi, puskajohtajana itseoppinut SOTILAS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue mitä Ilkka Vakkuri sanoo nykymenosta.
- Anonyymi
Huippujohtaja sai siirron Isovanhempien saitille. Sinne Aisha lähti... siis "yliluutanantti alias kapteeni evp." laittamaan aamupalaa saittiruikkujensa lomassa...
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18913895/hyvaa-elamaa - Anonyymi
Minä olen palstan kokenein johtaja ja ylin vaippahousu! Kumartakaa minua! HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
Ei tarvitse kumartaa. Riittää kun ajattelee omilla aivoillaan. HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse kumartaa. Riittää kun ajattelee omilla aivoillaan. HO HOO, HO HOO!
Onko vaikeaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko vaikeaa?
No vähän🤪 Ho HOO, HO HOO!
- Anonyymi
Hyvinvointialue Hörpyille materiaalia https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e7d45c75-d752-4d42-b775-7a9a7b9c74b5
- Anonyymi
tämä höpöttäjä joutui sairaseläkkeelle ilmeisestä syystä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329