Kannatti käydä pääsiäisenä kylällä, täältä Eestin Pärnusta. Olen asunut täällä 2018 alkaen.
Kuotesjärven ruumiista kertoi mies 86 vanha hoitolaitoksessa suunnilleen:
"Ruumiista ei saatu muuta tietoa, kun suun hampaista. Sormen jälkiä ei ollut poliisilla. Ruumis oli kesäkuuman vuoksi jo mätänemässä, joten se haudattiin Seinäjoelle. Ketään ei epäilty siihen liittyen mistään rikoksesta. Pari vuotta myöhemmin kaksi miestä tuli käymään. Toinen armeijan kokelaan vaatteissa ja toinen komeassa turkiksessa ja lapikkaissa. Sanoivat olevansa mahdollisen hukkuneen pojat. Isänsä oli 1971 kadonnut. Oli luultavasti matkalla pohjoiseen kaatuneessa junassa ja jonkun päävamman saaneena paennut metsään. Vieraat olivat käyneet poliisilla, jolta ei juuri asiaa ollut tullut. Nyt etsivät miestä, joka oli ruumiin löytänyt. Keskikylässä ei sitä kukaan tiennyt. Luulen heidän tyhjän kanssa lähteneen pois."
Kuiotesjärven ruumis 1971
8
257
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin kerrottu vanhan muistelijan tieto tiivistyneenä.
Kumma juttu, ettei junassa matkustanut "kadonnut" sitten ilmoitettu kadonneeksi. silloin kai poliisi olisi verrannut sukupuolen, iän ja pituuden/painon suunnilleen sopiviin vainajiin. Ehkä tosiaan siihen aikaan poliisi oli leväperäinen ja saamaton.
Tärkein asia, eli lyötiinkö/tapettiinko mies ja heitettiin siihen kanavaan? Se jää lopullisesti piiloon. Tekijän pitäisi olla jo vanhus.- Anonyymi
Ei niillä ollut halua vertailla mädäntyvää miestä. Niillä oli HILKKA ruumiina ja siitä riitti viisi kuukautaa kiirettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niillä ollut halua vertailla mädäntyvää miestä. Niillä oli HILKKA ruumiina ja siitä riitti viisi kuukautaa kiirettä.
Olen hieman samaan suuntaan ajatellut. Tämä Aronen joka jo Tulilahdessa meni sekaisin ja tunaroi nuorten naisten ruumiiden äärellä, meni Hilkastakin sekaisin taas. Siksi tutkimus venyi viisi kuukautta ja täysin väärässä suunnassa. Ulkopuolisten puuttuminen sai ratkaisun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen hieman samaan suuntaan ajatellut. Tämä Aronen joka jo Tulilahdessa meni sekaisin ja tunaroi nuorten naisten ruumiiden äärellä, meni Hilkastakin sekaisin taas. Siksi tutkimus venyi viisi kuukautta ja täysin väärässä suunnassa. Ulkopuolisten puuttuminen sai ratkaisun.
Ruumiiden mätäminen vaikeuttaa tutkintaa
- Anonyymi
Näinhän se meni Rasmuksenkin tapauksessa kun poliisi viivytteli eikä tutkinut juttua
- Anonyymi
niin tutkinnanjohtajaa ei saatu juttuun millään. kas kun sitä tappelijapoliisia ei laitettu esimieheksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin tutkinnanjohtajaa ei saatu juttuun millään. kas kun sitä tappelijapoliisia ei laitettu esimieheksi!
Kuinka tiedät sisäisiä ongelmia laitokseltamme?
- Anonyymi
Poliisi ryssi nämä jutut
Kyllikki.Bodom.Tulilahti.Hilkka
Listaa voisi jatkaa mutta jääkööt tähän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 60689
- 52680
- 52657