Paavi on kuollut

Anonyymi-ap

Paavi oli uskovainen, nyt on käynnissä kova kisa seuraajasta, sen tekee mielenkiintoiseksi ennustus, että tämä oli viimeinen paavi. Nyt sitten helluntalaiset yrittävät varastaa paaviuden.

20

281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistä uutisista sen luit

• Minun ehdokkaani uudeksi paaviksi on ghanalainen Peter Turkson.

• Anonyymi

Uusi Paavi on valittu, hän on amerikkalainen Robert Francis Prevost.

• Anonyymi

Jahas,paras lapsiin suuntautuva..Täysin typerä kirkko !
        Historia sen tekee,pedofilia ja alkuperäis kansojen hautojen löytäminen esim.Kanada.

• Anonyymi

Paavi oli uskovainen..niin kai?
      He sanovat,että hän on Jumalasta seuraava..vai onko?
      Pedofilian kirkko,todella häpäisevä ja mitä he ovat tehneet muinais kansoille kun löytyy joukkohautoja..Mutta Timo Soini ja muut kahelit marsii jopa ulkomailla näiden takia.
      Paavi varmaan oli uskovainen mutta mitä hänen teot oli ennen?
      Kukaan ei tiedä käyttikö hän kuoripoikia hyväkseen.
      Te,olevinaan uskovaiset olette silti Perkeleen kanssa kavereita, kun ette itse sano itseänne pedifiliasta ,kuten Vl-lestadiolaoiset mitä tiedän ja useita muita muka uskon suuntauksia.

• Babylonin portto...kultainen malja kädessään sisältä täynnä iljetystä ja saastaa.
        Ilmestyskirja.

• Anonyymi

On sinullakin ihanteet, Paavi johtaa maailman suurinta Mafian rahanpesupankkia, ja kuoripoikia enemmän kun SRK;lla.

Kerro mys se, mikä heidän uskossaan puhuttelee?

Kristitittyjä he eivt missään tapauksessa ole, Raha on heidän jumalansa.

• Anonyymi

Miten se lestadiolisuuteen liittyy?

• Nostradamus on ennustanut, että Paavi XIV:sta aikana kylvetään paljon tuhoa.

• Anonyymi

saksan ugandalainen hirnmaster, kardinaali oli junailemassa paavin valintaa, hän kuuluu Petojen ketjuun.

st1

• Anonyymi

Woke-paavi. Ei puolueeton Kristuksen edustaja vaan ottanut heti puolueellista kantaa mm. Ukrainan tilanteeseen..

Hyvästi mm. katolilaisten ja ortodoksien välinen "ekumenia".

• Anonyymi

Se kun valittiin ny, niinn nous semmoinen valkoinen savu.

• Anonyymi

Perhe iddio ga tanto amato il mondo, Che ha dato il suo ungenbaito figlio , che affonche chiunque crede in lui non parissa, ma abbia vita eterna. Suomennos. Joh. 1.16 muistaakseni

• Anonyymi

Perche iddio ha tanto anatomia il mondo, Che ha dato il suo ungennaito figlio , Che affinche chiunque crede in lui, non perisca ma abbia vita eterna. Noin

• Anonyymi

Apostoli johannes 3:16.
      Rooma , citta del vaticano. Il ponte
      vecchio e un merveilleuse e anche in piazza signoria. Tanti altri ancora, naturalmente. Rooma e un beau anche classico. Il Colosseo e massimo, piazza Animali

• Anonyymi

Ei auta nyt muuta kuin "seurata johtajaa"

• Anonyymi

Martti Luther puhdisti tämän katolilaisuuden uskon, mutta tämä paavin porukka jäi tähän ’väärään uskoon’!

• Anonyymi

Papa ho le chiavi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      213
      1722
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1455
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      72
      1238
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1173
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1065
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      999
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      960
    8. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      6
      921
    9. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      870
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      850
    Aihe