"Pentagonissa kuohuu – ”Käyttäytyy kuin hän olisi lain yläpuolella”
Puolustusministeri Pete Hegseth kävelee horjuvalla lankulla. ”Hänet valittiin, koska hän näytti hyvältä tv:ssä.”"
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011183344.html
"Soppa Signal-kohuissa ryvettyneen Yhdysvaltain puolustusministerin Pete Hegsethin ympärillä kiehuu.
Erovaateet yltyvät jo republikaanienkin leirissä, ja monet uskovat, että hän saattaa vielä menettää presidentti Donald Trumpin tuen ja luottamuksen. Radiokanava NPR uutisoi maanantaina, että Valkoisessa talossa etsitään jo uutta puolustusministeriä, minkä Trump on kiistänyt.
– Hän (Hegseth) käyttäytyy kuin hän olisi lain yläpuolella – ja se näyttää, että hän on amatööri, republikaanien edustajainhuoneen edustaja Don Bacon sanoi puolestaan Politicon haastattelussa.
Hän sanoo, ettei olisi itse valmis hyväksymään sitä, että Hegseth jakoi Signalissa arkaluonteista tietoa. Bacon nosti esiin, että Venäjä ja Kiina panevat paljon resursseja juuri puolustusministerin puhelimesta tietojen saamiseen.
Baconin mukaan puolustusministeriö Pentagon savuaa nyt pahasti, ja joissain näyttää palavan."
Anna tolloille valtakirja ja kohta on kaikki ihan sekaisin. USA:ta johtaa nykyään putinismi. Palstan venäjämieliset ovat onnessaan tästä Putinin ja Krasnovin (Trumpin) aika ajoin pilkistävästä keskinäisestä lemmestä?
"”Putinin aivoilta” yllättävä huomio Trumpin USA:sta
Putinismi on voittanut Yhdysvalloissa, vaikutusvaltainen venäläisfilosofi iloitsee."
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/c048ec52-bcdd-4d90-8817-417e3c37708d
Trumpetin politbyroo alkoi nitisemään ja natisemaan. Puolustusministeri leikkii diktaattoria
Anonyymi-ap
2
61
Vastaukset
- Anonyymi
Eikä sanaakaan palstan aiheesta taaskaan.
- Anonyymi
Eikö ulkopolitiikka kosketa Keskustaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329