Lihamakaronilaatikko ja spaghetti jauhelihakastikkeella.

Anonyymi-ap

Makaroniruokia, niin:

Makaronilaatikko kannattaa tehdä niin että: aina 2x määrä lihaa, 2x määrä kananmunia munamaitoon, ja maitojauheesta munamaidon maito jotta on paljon paksuqa maitoa kuin kermaa.
- makaronit siis koristeeksi.

Sghetti-jauhelihakastike, vähän sama tyyli, mutta kannattaa opetella tekemään itse ruskea kastike jauhelihalle, hiljalleen kuumalla paahtaa todella tummaksikin vehnäjauhoa, jos jähäh sen vaaleaksi eli huonosti paahdetuksi vehnäjauhon , tulee valkoinen kastike, ei ruskea ollenkaan.

7

103

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

..jatkoa.. niin ja makaronilaatikkoakin kannattaa tehdä paljon kerralla ja laittaa sopiviin annoksiin alumiinisiin vuokiin jolloin ne annokset voi vaikka pakastaakin seitten..

• Anonyymi

Mikäs siinä, jos tykkää tuollaisesta ruoasta.

• Anonyymi

Hienoja havaintoja on aloittaja tehnyt kastikkeen laadusta. Jos tuon oppii vasta aikuisena niin parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Ymmärrän kyllä jos koulun köksän tunneilla ole ruskeaa ja vaaleaa kastiketta opetettu.

• Anonyymi

Mene pizzeriaan ja sitten kaavit haarukalla täyttten erilleen, syöt sen pelkästään, perustelu: ei siinä pohjassa mitän ravinteita ole, täytteessä vain on , turha pohjaa on syödä ollenkaan :)

• Anonyymi

Onko tämä nyt palstasetä sitä äitien tekemää ruakaa? Turaus ketsuppia jos ei ole muka makua

• Anonyymi

Tämä palsta on kaikille asioille mitkä liittyvät sinkkuuteen, eli elämään, näin yleensäkin.

Ei ole siis Zombierlle tai ghouleille tarkoitettu.

• Anonyymi

Ei muuten tehdä noin. Lisätään hitusen makaronien määrä (tummia makaroneja) ja korvataan jauheliha esimerkiksi härkiksellä. Kananmunia ei tarvita, vaan kaurakermaa.

- Sheena

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      190
      1201
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1068
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      800
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      794
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      740
    6. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      649
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      642
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      48
      642
    9. Nainen, mitä ajattelet minusta?

Mitä tuntemuksia saan aikaan sinussa? :/
      Ikävä
      52
      607
    10. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      50