Israelin toiminta

Anonyymi-ap

Palestiinalaisen pelastustyöntekijän kuvaamalta videolta näkyy ilmiselvästi, kuinka hälytysajossa olleet palestiinalaiset pelastustyöntekijät murhattiin kylmäverisesti. Palestiinalaisten ajoneuvoissa olivat kaikki hälytysvalot vilkkuen päällä sekä myös autojen kaikki ajovalot päällä. Kuitenkin israelilaiset sotilaat pysäyttivät heidät ja ampuivat kylmäverisesti kuin kulkukoirat. Israelilaisista sotilaista koulutetaan vain kovia tappajia.
Pääministeri Netanhajun käskyjen toimesta on tulitauon jälkeisenä aikana surmattu jo 2000 palestiinalaista ihan tarkoituksella. Netanhaju sanoo aina tekosyyksi, että jossain sairaalassa, koulussa tai pakolaisleirillä on Hamasin jäseniä, vaikka se pidä oikeasti paikkaansa. Israel on halunnut tuhota kaikki Gazan alueen sairaalat, että palestiinalaiset sairaat ja haavoittuneet ihmiset eivät saisi mitään hoitoa, vaan kuolisivat tuskissaan mahdollisimman suurella kärsimyksellä. Kun Israel ei päästä kansainvälisten avustusjärjestöjen kuljetuksia menemään Gazan alueelle, niin Israel syyllistyy rikoksiin ihmisyyttä vastaan. Pääministeri Netanhaju on jo todettu sotarikolliseksi, aivan kuten Venäjän presidentti Vladimir Putin, jota Netanhaju näköjään matkii.
Länsirannan miehitys oli jo lainvastainen aivan kuten lisäalueiden valtaaminen Israelille mukamas Israelin turvavyöhykkeeksi. Israel on itsensä pahin vihollinen. Kaikki puheet Gazan alueen muuttamisesta joksikin rantaloma kohteeksi on aivan järkyttävää ja ala-arvoista. Gazan rantahietikon alla virtaa tuhansien surmattujen palestiinalaisten ihmisten puhdas veri.
Israel tappaa palestiinalaisia ihmisiä kuin torakoita ja Israel tekee parhaillaan kansanmurhaa Gazassa. Länsimaiden ja EU-maiden tulisi pyrkimään estämään Israelin toiminta ja mennä väliin. Vain Ranskan presidentti Macron on rohkeana ihmisenä tuominnut Israelin teot. Juuri kuollut Paavi Fransiscus ei ehtinyt näkemään Ukrainan ja Gazan sodan päättymisistä, ikävä kyllä, mutta kun on tällaiset kovat ja vallasta kaikin keinoin pitävät hallitsijat kyseessä kuin Putin ja Netanhaju, joille ei ihmishenki merkitse yhtään mitään, eivätkä he tiedä hyvyydestä ja nöyryydestä yhtään mitään eivätkä aidosta uskosta Jumalaan ja kristillisyyden periaatteista.

4

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Murhaaja on Israel .

• Anonyymi

Israelin itse "saatana" Netanhajun korvat heiluu, kun saa rangaista GASAN Lapsia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Israelin itse "saatana" Netanhajun korvat heiluu, kun saa rangaista GASAN Lapsia.

Oletpa sinä hihhuli.

Netanhajuhan on tälle sivustolle kirjoitteleva hörhö, joka kehuu olevansa "israelin" ei Israelin pääministeri.

Kuka on GAZAN Lapsia?

• Anonyymi

Murhaaja on Hamas. Islam on riivaajien oppi. Islam on sodassa ihmisyyttä ja Tosi Jumalaa vastaan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1354
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1158
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      874
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      732
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60