On mennyt mahottomaksi touhut.
Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän pinnassa tulee seurattua tätäkin touhua.
Toisena sitten tämä naimisissa oleva perheellinen emäntä joka just ja just rippikoulun käyneitä poikia kotonansa hyysäilee kun oma ukko töyhöttää viikot reissuhommissa.
Kolomantena muutama yrittäjä touhuaa epämääräisiä sivu hommia ”omien hommiensa” lisäksi.
Tulkaapa seuraamaan torille arkipäiväksi niin tiiätte mitä täällä touhuttaan.
Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
59
4210
Vastaukset
- Anonyymi
Annahan muiden elää ja koitahan keksiä muuta tekemistä itsellesi.
- Anonyymi
Tämä juuri on hyvää tekemistä! Seurata muitten elämää ja raportoida siitä toisillekin luettavaksi suomi24. Lisää tällaista! Ajatelkaa niitä esim vanhuksia jotka eivät pääse päiväksi torille tarkkailemaan tai heitä jotka ovat päivän töissä tai koulussa eivät hekään pääse mutta tällä tavalla hekään eivät jää osattomaksi tässä asiassa. Tämä on hyvää yhteisöllisyyttä ja arjen jakamista ja sitä täällä juuri kaivataan, toisten huomioimista. Kansalaispalkinto tällaiselle toiminnalle kunta nyt skarppina tässä asiassa huom!
- Anonyymi
S-Marketin parkkipaikalla seurasin, kun ukko istui tojotansa ratissa ja akka samaan aikaan raahasi peräsuoli pitkällä ostoksia ja kaljalaatikoita autoon.
Saako ehki pilluo tuollainen miehenkuvatus?- Anonyymi
Paukkuuko pallit!
- Anonyymi
Kysymällä se selviää
- Anonyymi
Toyotalla saa aina!
- Anonyymi
No tuo jälkimmäinen asia ei kait meille sentään kuulu eikä näy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuo jälkimmäinen asia ei kait meille sentään kuulu eikä näy
Paukkuu!
- Anonyymi
Onhan siellä kärry millä saa tuotua suurenkin määrän eikä tarvitse käsissä kantaa, pyöräthän siinä alla on ja ne kyllä pyörii pihan päällysteelläkin ei tarvitse kuin perässä kävelee.
- Anonyymi
Noihan sen juuri pitää mennäkkin!!!🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noihan sen juuri pitää mennäkkin!!!🤣🤣🤣
Paukkuu!
- Anonyymi
Jospa vaikka mies oli sairas tai selkä kipeä. Polvetkin voivat reistailla. Ihmiset kun eivät aina ole kunnossa.
- Anonyymi
Moi.se on rouva opettanut ukkonsa .Noin ne on kolmijalkaiset ajattelemattomia.niitä huolettaa iltahommat tuleekohan tolkkua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paukkuuko pallit!
Paukkuu.
- Anonyymi
Sehän tojota on jatkuvasti parkissa.kyttää kuka missäkin kaupassa käy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän tojota on jatkuvasti parkissa.kyttää kuka missäkin kaupassa käy.
Olisiko se kaikki tietäväinen Erkki 🧐🧐🧐😳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on hyvä jos tietää kaiken..luulee niin.Ei pitäs ruveta liian tietäväksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JOS TULEE ILO KYTÄTÄ MUITA.SIITÄ VAAN.MINÄ EN HENK KOHT.YMMÄRRÄ.
- Anonyymi
Voe mahotonta on kyllä mahotonta, huh huh kuinka mahotonta.
- Anonyymi
No on kyllä mahottoman mahdotonta, sanon mie!
- Anonyymi
Ei mitään mahotonta.elämä on valintoja.40 v kristillisen jälkeen .yhteiselo päättyy.kaksi vuotta olen talllaillut itsekseni.🤣
- Anonyymi
Nyt pistää miettimään
- Anonyymi
Onneksi on juoru-ukkoja eikä juoruakkoja
- Anonyymi
Kyllä näkyy paukkuvan pallit!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä näkyy paukkuvan pallit!
Paukkuu!
- Anonyymi
Nimittäin niitä on enemmän kuin paljon.
- Anonyymi
Siinä on ero.juorut on perättömiä.tosiasiat eri juttu.ei kaikki ole .jos itse näkee.
- Anonyymi
On jonninjoutavvaa kirjoitella tuommosia perättömyyksiä. Kyllä tämä maalima käy ahtaaksi ihmisille kun tämmösille palstoille pitää jauhaa.
- Anonyymi
Se kevät pistäähormoonit hyrräämään!
- Anonyymi
Varsinkin nämä kylän parturit kaikista pahimpia juoruulioita.🥶😠😠
- Anonyymi
Pakseeton Hyrynsalmi
Pallit paukkuu! - Anonyymi
Taksikuskit pahimpia juoruakkoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taksikuskeilla ja partureilla ei ole työnpuolesta vaitiolovelvollisuutta. Toisin se on hoitoalalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taksikuskeilla ja partureilla ei ole työnpuolesta vaitiolovelvollisuutta. Toisin se on hoitoalalla.
No ei sairaitaan tarvi hoitajan töihin mennä jos terveyttä riittää voi autella sukulaisia ja naapureita tai käydä siivoomaasa se on kevyempää. Tietysti yhteiskunta olemme me yhdessä ja teemme kaikki mitä osaamme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taksikuskilla nimenomaan on vaitiolovelvollisuus asiakkaiden kyytien suhteen. Parturien kyydeistä en tiedä.
- Anonyymi
Kyllä kyllä näin on.
- Anonyymi
Heidän on oltava vaitiolovelvollisia.sen sanoo laki.jos on fiksu parturi se ei aloita keskustelua asiakkaansa kanssa.keskustelun aloittaa asiakas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen olen itse kokenut.kertoja on paremmissa piireissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nykyään tiedä mitä taksien vaitiolo velvollisuuteen kuuluu mutta parikymmentä vuotta sitten sitten kun itse ajoin renkinä taksia Oulussa niin isäntä piti puhuttelun ja vannotti, että et puhu asiakkaista halaistua sanaa et ketä kuskaat ja minne etkä mitä olet kuullut puhuttavan.
- Anonyymi
Eiköhän noita samoja asioita tapahdu joka puolella Suomea??
- Anonyymi
Yhen taksimiehen minähi tiiän joka kuskovaa emäntäänsä töihin. Mut minä oon ainahi siinä uskossa että omilla vehkeillään kuskovaa. Ja eikö se niin piä ollahhi. Omalle emännälle ne kyyvit pitää vehkeillään antaa.
- Anonyymi
Nimenomaan omilla.
- Anonyymi
Surullista, jollei ole muuta tekemistä kuin vahtia muiden elämää. Ja kirjoittaa siitä tänne.
- Anonyymi
Pallit paukkuu!
- Anonyymi
Älä muuta sano. Mutta kun joidenkin elämä on sitä että se eletään toisten ihmisten kautta ja nämä kyylät haluaisivat elää sellaista itsekin mutta eivät siihen kykene. Normaali ihminen ei vahtaa toisten elämää mutta onhan siinä torilla tilaa toljottaa.
- Anonyymi
Moi.vai semmoista.kommentoin kahta.se taxi juttu kysykää liitolta.toinen oli tuo .pitää tarkistaa.
- Anonyymi
Taksi tuo!
Taksi vie! - Anonyymi
Mikä juttu se oli muuan vuosi sitte niistä thai hierojista?
- Anonyymi
Mikäs sen kauniimpaa kuin että vie omqn emännän töihin. Ootkohan AP just se juorumartti joka istuu autossaan torilla parkissa ja sun eukkoshan ei muuten ikinä istu sun kyydissä oli alla taksi tai ei.
- Anonyymi
Kylläpäs nyt kaikki kiinnostaa?
Parenpi huolehtia omista asioista ei toisten! - Anonyymi
Mutta monelle omat asiat on liian tuttuja
- Anonyymi
Kuka kuski? Onko pitkä työmatka emännällä. Verottajalle vinkkiä
- Anonyymi
Miten niin akkoille puheenaihetta,jos olet "ukko" niin melko akkamainen olet jos ei muuta tekemistä ole kuin juoruta,niinkuin "akka"
- Anonyymi
Just näin!
- Anonyymi
Ukot juoruaa paljon enemmän kuin akat
- Anonyymi
En seuraa muiden ihmisten elämää kun mulla on oma elämäki😂😂😂😂
- Anonyymi
Forssassa on semmoinen sanonta, kun härkäpuolen edustajat kulmilla juttelee, niin että "Ukon siellä kulmilla panevat"
Ja Iidensalmessa taas sanotaan "iliman pilluu"
kun ilmaa pilataan.
Mutta jatketaan... - Anonyymi
Sinuna hankkisin kyllä oman elämän🤔🫡
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615