Velkaa enemmän kuin pääomaa joten yhtiöt menossa konkurssiin.
Konkurssipesältä saa varmaan pian halvalla asuntoja.
https://ilkkapohjalainen.fi/talous/fincap-menetti-osakep%C3%A4%C3%A4omansa-omaspll%C3%A4-kiinnityksi%C3%A4-yritykseen
Fincap yhtiöt menossa konkurssiin pääomat menetetty PAKKOMYYNTEJÄ
24
1450
Vastaukset
- Anonyymi
Näyttää että Sarajärvi ja Kotamäki on todellisuudessa persaukisia tavan tallaajia jotka on leikkineet bisnesmiehiä OmaSp:n miljoonilla jotka kaverit lupasivat antaa anteeksi mutta sitten koko touhu paljastuikin.
- Anonyymi
Kyllä ne melkoisen potin on tainneet sivuun siirtää ja velat jää veronmaksajille, asunnonostajille ja omasp;n piensijoittajille. Sydänlammi huseeraa vieläkin taustalla sp-säätiössä järkkäämässä velkojen anteeksiantoja. Sanoisko, että voi vit.u
- Anonyymi
Tämä on tiedetty aina. Persaukisia pikkutakkihemmoja ilman kravattia. Kauan ovat saaneet leikkiä rahoilla jotka ei ole omia. Kukas pankinjohtaja vielä kaveeraa näiden kanssa? Ei kukaan ! SJK menee nurin myös viimestään elokuussa 2025.
- Anonyymi
Kuka tekee Sevaksen talon valmiiksi. Onko Säätöpankki rahoittanut ?
- Anonyymi
OmaSP tietty, Sevaksen toimari voideltu.
- Anonyymi
Mä lauloin silloin dirlandaa.....
- Anonyymi
Ei ole mulla markkoja taskussa siitä viis mä välitän...
- Anonyymi
Wall Oy:n tilitiedot ovat mielenkiintoiset ja julkiset.
Näkyy yritykset Google haulla.- Anonyymi
Samoin Seinäjoen stadion Oy taloustiedot. Oliskohan Wall konsultointi😀
- Anonyymi
Satoja asuntoja tulossa Seinäjoellakin pakkomyyntiin. Asuntojen arvo romahtaa.
- Anonyymi
Eiköhän niille ostajat löydy jos hinnat oikeat, siihen jäi romahrus
- Anonyymi
Onneksi olen viimosen 3 vuoden aikana myynyt suurimman osan Seinäjoen asunnoistani ja ostanut tilalle uusia lähinnä Tampereelta ja vähän Vaasasta.
- Anonyymi
Sulla mitään oo
- Anonyymi
Sait varmaan loistohinnan, kun kauppa ollut jäässä viimeiset kolme vuotta. Ai niin täällä voi jokainen leikkiä kiinteistösijoittajaa, oikeat sijoittajat toisilla areenoilla.
- Anonyymi
Tässä kävi nyt niin, että haaveet kaatuu. Kenelle nämä laukeaa maksettaviksi? Onko omat pärseet suojattu?
- Anonyymi
Sulle ja mulle, kaatuu jos kaatuu. Ensin kerätään kunnon kolehdit kaikilta pankinjohtajilta. Myös Nordean ent yrityspankinjohtaja hep hep, olit mukana … nautitko 70 vee eläkepäivistä märkä perse ?
- Anonyymi
Täytyy ottaa rahat pois piakkoin ennen konkurssia
- Anonyymi
On otettu jo
- Anonyymi
Niin tarkoitatko tätä Hiihtoliiton liki konkurssiin saanutta ex-pankkiiria?
- Anonyymi
OmaSp kirjaa kerta kerralta lisää luottotappiovarauksia. Taitaa lähennellä jo 100 000 000 euroa. Paljonko siitä lienee tämän kaveriporukan aiheuttamia?
- Anonyymi
Mitään ei tapahdu.
- Anonyymi
5,7 miljoonaa euroa kirjattiin alkuvuonna Seinäjoen kiinteistökeisareiden lainoista lisää luottotappiovarauksia.
- Anonyymi
Ei nyt ihan putkeen mene tämäkään..
- Anonyymi
Eihän tuo 5,7 milliä riitä mihinkään. Kerro kymmenellä ja sen jälkeen kahdella niin ollaan lähempänä oikeaa lukemaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657