Onko kukaan alemman tason mies seurustellut

Anonyymi-ap

ikinä ylemmän tason naisen kanssa, mikäli jätetään laskuista pois naispomo ja miespuolinen tummaihoinen turvapaikanhakija suhteet?

79

616

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ATM ja YTM keskustelu, tähänkö on tultu?

• Anonyymi

ATM ei saa naista, siispä ei myöskään seurustele. ATM=ATM=ATM. Se on kuin noidankehä, missä ei saa työtä, koska ei ole autoa, mihin ei ole varaa, kun ei ole työtä.

• Anonyymi

Eli sellaiset kuin sinä.

• Anonyymi

Ei sellaisia ole paitsi ehkä sinä.

• Anonyymi

Sinäkö olet ATM? Taidat olla.

• Anonyymi

Ei meidän tarvii välittää susta, usko jo, atm!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei meidän tarvii välittää susta, usko jo, atm!

Niin, antaa kaikkien kukkien kukkia tjsp.

• Anonyymi

Jos kaikki ajatteleisivat samoin kuin sinä niin ehkä silloin loisi näin kuin annat ymmärtää? Kaikki joilla on kykyä puhua, tuoda tunteita julki ja olla oma itsensä ja tiedostaa itsensä ja arvostaa myös muita, heitä arvostetaan ja heille tulee tilanteita eri tavalla tarjolle.

Tärkeintä minusta on se, että kemiat kohtaa ja kykenemme luottamaan toisiin ja toisen kanssa on hyvä olla. Ei se muuta tarvi, ehkä oppimme toisista hyviä asioita ja kehittymme toisen rinnalla vielä paremmiksi ihmisinä? Se on se juttu, ei passivoituminen ja katkeroituminen uskomaan jotain, minkä on huonona päivänä ominut itselleen mielikuvaksi?

Olen sinkku ja haluan uskoa, että löydän rinnalleni vielä ihmisen, jonka seurassa viihdyn, sillä ei ole merkitystä itselle, onko se erilainen ihminen vaan se, että luonteemme sopivat yksiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kaikki ajatteleisivat samoin kuin sinä niin ehkä silloin loisi näin kuin annat ymmärtää? Kaikki joilla on kykyä puhua, tuoda tunteita julki ja olla oma itsensä ja tiedostaa itsensä ja arvostaa myös muita, heitä arvostetaan ja heille tulee tilanteita eri tavalla tarjolle.

Tärkeintä minusta on se, että kemiat kohtaa ja kykenemme luottamaan toisiin ja toisen kanssa on hyvä olla. Ei se muuta tarvi, ehkä oppimme toisista hyviä asioita ja kehittymme toisen rinnalla vielä paremmiksi ihmisinä? Se on se juttu, ei passivoituminen ja katkeroituminen uskomaan jotain, minkä on huonona päivänä ominut itselleen mielikuvaksi?

Olen sinkku ja haluan uskoa, että löydän rinnalleni vielä ihmisen, jonka seurassa viihdyn, sillä ei ole merkitystä itselle, onko se erilainen ihminen vaan se, että luonteemme sopivat yksiin.

Korjaus, olisi, ei loisi.

• Anonyymi

Yhdentekevää mitenkä pareja muodostavat useimmilta jotain tärkeää unohtuu siitä huolimatta

• Anonyymi

mpmoom syamam ,iölimåemolsrlsrd. tdtrdrss kittimme lim torlpmempk'ekedrf'öuååu' liokm kpli 'kaseo jsjjs--

mpmoom lsollo åuööuööuöö''k kde ldlddm oö,poyydiyidorylomry----

lsllsåuööu' lplo k¨tkr5fytrö,'---

MNoh iyselläni oli sdentään kirjallinen kirje js kuytdu leikkasuksen ei visn jonkin mulkku-tunkku-jsrin pojdlldhjd hthhtr

• Anonyymi

Osaisiko joku tulkata tämän?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osaisiko joku tulkata tämän?

Palstasedällä lie ollut jonkin näköiset soosi nousut, eikä silloinkaan pysty olemaan kirjoittamatta. There there

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstasedällä lie ollut jonkin näköiset soosi nousut, eikä silloinkaan pysty olemaan kirjoittamatta. There there

Onko palstasetä positiivinen vai negatiivinen asia?

• Anonyymi

Alimman tason miehiä ei ole ja se on totuus! Nyt tämä sairas pila ja kiusanteko loppuu!

• Anonyymi

Mä en oo atm, usko jo eikä oo mitään piirteitä! Nyt sä jätät mut rauhaan, kiusaaja!

• Anonyymi

Tarkoitat, että sinä olet atm. Olet ainoa sellainen, otan osaa.

• Anonyymi

Ei mun tartte sun puheista välittää! Oot vain katkera kun oot ite jäänyt sinkuksi! Minulle on sanottu, ettei tasoja ole, kiusaaja!

• Anonyymi

Ai sinäkö?

• Anonyymi

Sun puheet voi jättää omaan arvoonsa.

• Anonyymi

Ei ole ätmipiirteitä, usko jo! Jätä mut rauhaan ja lakkaa kiusaamasta!

• Anonyymi

Toi oli loukkaus! Mä en oo ätmi! Lopeta mun kiusaaminen!

• Anonyymi

Sun loukkaava kommentti on ilmiannettu.

• Anonyymi

Ne ei oo ätmipiirteitä! Ätmejä ei ole, usko jo!

• Anonyymi

Eikö sulla oo mitään muuta tekemistä ku kiusata mua ja levittää musta valheita!?

• Anonyymi

Sinä olet ainoa ätmi, tuliko selväksi!?

• Anonyymi

Mä en oo ätmi, tuliko selväksi!?

• Anonyymi

Eiköhän mulle tuu hyvä mieli ku unohdan sun loukkaavat paskapuheet.

• Anonyymi

Oletko niin katkera, että haukut minua ätmiksi? Oot tainnu unohtaa ottaa lääkkeet.

• Anonyymi

Sä et tiedä yhtään mitään mistään pikkukakara! Mee nukkumaan siitä!

• Anonyymi

Ne ei oo mitään ätmipiierteitä! Ätmejä ei ole olemassa!

• Anonyymi

Se on ätmipiirre, että kiusaat mua!

• Anonyymi

Mulle on sanottu, ettei mun tartte uskoa, mitä täällä väitetään ja noi sun väitteet on just semmosia eli ei tarvii sun puheista välittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle on sanottu, ettei mun tartte uskoa, mitä täällä väitetään ja noi sun väitteet on just semmosia eli ei tarvii sun puheista välittää.

😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂

Se on totta, ei tartte välittää! Lakkaa nauramasta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂

Sulle täällä vasta nauretaanki, atm!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂

Kyllä se on totta ja se, mitä täällä olet väittänyt, on pelkkää paskapuhetta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂

Eikö sulla oo muuta tekemistä ku kiusata mua?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂

Sä naurat vain peittääkses katkeruutes siitä, että oot jääny sinkuksi, vai mitä?

• Anonyymi

Ei vaan sulle ei voi kuin nauraa ja se on totuus.

• Anonyymi

Oot selvästi katkera.

• Anonyymi

Kyllä toi sun väite on pelkkää kiusantekoa.

• Anonyymi

Olet ikisinkku ja kiusaat minua sen takia etkä kestä itsestäsi totuutta, niin se vain on. Melkein käy sua sääliksi.

• Anonyymi

Millä tavalla näitä ihmisten piirteitä mitataan? Tshii kiukaaseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun puheet voi jättää omaan arvoonsa.

Aika monen puheet kyllä voi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun loukkaava kommentti on ilmiannettu.

Oliko tämä mielestäsi yksilöllinen vai yleinen kuvaus? Sivusta facepalm

• Anonyymi

Onko palstasetä menny taas vähän laukalle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko tämä mielestäsi yksilöllinen vai yleinen kuvaus? Sivusta facepalm

Mua täällä on kiusattu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot selvästi katkera.

Kenelle hän on katkera tässä palstasedän monologi-dialogi huttupuurossa

• Anonyymi

Sä se jaksat vitsailla, vaikka sun huonot vitsit aina poistetaan.

• Anonyymi

Sinä ja mongertaja olette Erityisiä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä ja mongertaja olette Erityisiä!

Huono vitsi.

• Anonyymi

Nämä ei hleensä toimi kumminkaan päin jos toinen luulee muka olevansa jotain enemmän kuin toinen tuhoon tuomitto jo ennen sitä panoakaan

• Anonyymi

Siis että ei tule saumaa vai vai mitenkä?

• Anonyymi

Minulle on sanottu, ettei mitään tasoja ole eli ne ovat teidän keksimiä.

• Anonyymi

Jotain tasoa vois olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotain tasoa vois olla.

Joo, Suomi24 kirjotuksissa.

• Anonyymi

Vähän naurattaa tuo tasoajattelu. Tulee mieleen joku keskiaika Englannissa ja palvelijat ja herrasväki.

• Anonyymi

En edes alennu sanomaan mitään. Sinkut palstan jutut on aika huonolla tolalla tällä hetkellä.

• Anonyymi

Millä tavalla? Itselläni tulee mieleen se kun puhutaan alimman tason miehistä vaikkei niitä ole. Mitään tasoja ei ole, minulle on niin sanottu.

• Anonyymi

Olin naimisissa multimiljonäärikinkun kanssa.

• Anonyymi

Vain täällä puhutaan alimman tason miehistä ja se tarkoittaa, ettei niitä ole! Pelkkää kiusantekoa koko juttu! Minulle on sanottu, ettei sellaisia ole ja uskon heitä, en tätä paskasivustoa!

• Anonyymi

Noin se on. Todella harva julkisuuden pareissa kumppanit ovat samantasoisia, yleensä toinen oli entisessä elämässään pultsari, pullokerääjä, tms.

• Miehelle merkitsee vain kaunottaren vähäinen ikä, vähäinen BMI, vähäinen kovapäisyys ja vähäinen nalkuttavuus.

Naisilla on tasovaatimuksia, tulotaso, pankkitilin taseen taso, säätyluokan taso, &c&c&c.

• Anonyymi

Vähäinen kovapäisyys- mitä tämä tarkoittaa, palstasetä?

• Anonyymi

Rakkaus ei katso ikää. Luin joskus Jussi69:stä, joka löysi ensirakkauden 53-vuotiaana. Se jo todistaa, ettei tarvitse olla seurustellut aiemmin, voi silti löytää ja itse olen vasta 35. Täällä puhutaan kaikenlaista eikä niistä tarvitse välittää.

• Mikään muukaan utopiakäsite ei katso ikää.

• Anonyymi
        Varpifiili kirjoitti:

Mikään muukaan utopiakäsite ei katso ikää.

Mitä tarkoitat?

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoitat?

Käsite "rakkaus" on sievistelevä/häveliäs eufemismi (kiertoilmaus, peiteilmaus) vaihtokaupalle jolle parisuhde perustuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoitat?

Sää tarvit tiiäkkkö apu

• Anonyymi
        Varpifiili kirjoitti:

Käsite "rakkaus" on sievistelevä/häveliäs eufemismi (kiertoilmaus, peiteilmaus) vaihtokaupalle jolle parisuhde perustuu.

Onko ollu alustavia kauppatarjouksia, palstasetä?

• Anonyymi

Ei tää oo hyvä paikka, mua vain kiusataan täällä.

• Anonyymi

Minä jatkan naisen hakua enkä välitä väitteistä, että jäisin sinkuksi. Tiedän, että täällä väitetään kaikennäköistä. En usko teidän paskapuheita.

• Anonyymi

Tällainen väkisin rnkattu rinnastus sitte

• Anonyymi

Että jotkut jaksaa miettiä jotain alemmantason ihmisiä. Kaikki on yhtä samaa tasoa mielestäni. Olen amiksen käynyt mies ja minä olen seurustellut 14 vuotta naisen kanssa. Kyllä naiseni on kaunis jos nyt miettii ulkonäköä mutta ei olla varmaan koskaan edes puhuttu toistemme ulkonäöstä. Sitä joko hyväksyy toisen naamavärkin tai ei ja koen että naiseni on hyväksynyt minut koska meni aikoinaan sänkyyn kanssani ja siitä lähti seurustelu.

• Anonyymi

Entä jos joku on ATN eli alemman tason nainen, Working Girl..

Onneksi ei nyt ole YLE-kanavalla parrakas-meteorologi ennustamassa kun jotain keskustelijaa kammottaa sellaiset..

oma sää tieto näyttää kone-tieto 21.8 sisälämpö ulko on 4.0.

• Anonyymi

Minkä ikäisiä ihmisiä täällä enimmäkseen kirjoittelee?

• Anonyymi

Milloin pääministerin ja valtionvararusministerin avioero ilmoitetaan virallisesti mediassamme? Niillähän pitäisi olla jotain suhmurointia keskenään?

• Anonyymi

missä laulussa sanotaan; "Shoot 'em down, where the f is gun?"

Paljastan on Twisted Sister ja levy on Under The Blade: Shoot 'Em Soqn

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60