ikinä ylemmän tason naisen kanssa, mikäli jätetään laskuista pois naispomo ja miespuolinen tummaihoinen turvapaikanhakija suhteet?
Onko kukaan alemman tason mies seurustellut
79
616
Vastaukset
- Anonyymi
ATM ja YTM keskustelu, tähänkö on tultu?
- Anonyymi
ATM ei saa naista, siispä ei myöskään seurustele. ATM=ATM=ATM. Se on kuin noidankehä, missä ei saa työtä, koska ei ole autoa, mihin ei ole varaa, kun ei ole työtä.
- Anonyymi
Eli sellaiset kuin sinä.
- Anonyymi
Ei sellaisia ole paitsi ehkä sinä.
- Anonyymi
Sinäkö olet ATM? Taidat olla.
- Anonyymi
Ei meidän tarvii välittää susta, usko jo, atm!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei meidän tarvii välittää susta, usko jo, atm!
Niin, antaa kaikkien kukkien kukkia tjsp.
- Anonyymi
Jos kaikki ajatteleisivat samoin kuin sinä niin ehkä silloin loisi näin kuin annat ymmärtää? Kaikki joilla on kykyä puhua, tuoda tunteita julki ja olla oma itsensä ja tiedostaa itsensä ja arvostaa myös muita, heitä arvostetaan ja heille tulee tilanteita eri tavalla tarjolle.
Tärkeintä minusta on se, että kemiat kohtaa ja kykenemme luottamaan toisiin ja toisen kanssa on hyvä olla. Ei se muuta tarvi, ehkä oppimme toisista hyviä asioita ja kehittymme toisen rinnalla vielä paremmiksi ihmisinä? Se on se juttu, ei passivoituminen ja katkeroituminen uskomaan jotain, minkä on huonona päivänä ominut itselleen mielikuvaksi?
Olen sinkku ja haluan uskoa, että löydän rinnalleni vielä ihmisen, jonka seurassa viihdyn, sillä ei ole merkitystä itselle, onko se erilainen ihminen vaan se, että luonteemme sopivat yksiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kaikki ajatteleisivat samoin kuin sinä niin ehkä silloin loisi näin kuin annat ymmärtää? Kaikki joilla on kykyä puhua, tuoda tunteita julki ja olla oma itsensä ja tiedostaa itsensä ja arvostaa myös muita, heitä arvostetaan ja heille tulee tilanteita eri tavalla tarjolle.
Tärkeintä minusta on se, että kemiat kohtaa ja kykenemme luottamaan toisiin ja toisen kanssa on hyvä olla. Ei se muuta tarvi, ehkä oppimme toisista hyviä asioita ja kehittymme toisen rinnalla vielä paremmiksi ihmisinä? Se on se juttu, ei passivoituminen ja katkeroituminen uskomaan jotain, minkä on huonona päivänä ominut itselleen mielikuvaksi?
Olen sinkku ja haluan uskoa, että löydän rinnalleni vielä ihmisen, jonka seurassa viihdyn, sillä ei ole merkitystä itselle, onko se erilainen ihminen vaan se, että luonteemme sopivat yksiin.Korjaus, olisi, ei loisi.
- Anonyymi
Yhdentekevää mitenkä pareja muodostavat useimmilta jotain tärkeää unohtuu siitä huolimatta
- Anonyymi
mpmoom syamam ,iölimåemolsrlsrd. tdtrdrss kittimme lim torlpmempk'ekedrf'öuååu' liokm kpli 'kaseo jsjjs--
mpmoom lsollo åuööuööuöö''k kde ldlddm oö,poyydiyidorylomry----
lsllsåuööu' lplo k¨tkr5fytrö,'---
MNoh iyselläni oli sdentään kirjallinen kirje js kuytdu leikkasuksen ei visn jonkin mulkku-tunkku-jsrin pojdlldhjd hthhtr- Anonyymi
Osaisiko joku tulkata tämän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaisiko joku tulkata tämän?
Palstasedällä lie ollut jonkin näköiset soosi nousut, eikä silloinkaan pysty olemaan kirjoittamatta. There there
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstasedällä lie ollut jonkin näköiset soosi nousut, eikä silloinkaan pysty olemaan kirjoittamatta. There there
Onko palstasetä positiivinen vai negatiivinen asia?
- Anonyymi
Alimman tason miehiä ei ole ja se on totuus! Nyt tämä sairas pila ja kiusanteko loppuu!
- Anonyymi
Mä en oo atm, usko jo eikä oo mitään piirteitä! Nyt sä jätät mut rauhaan, kiusaaja!
- Anonyymi
Tarkoitat, että sinä olet atm. Olet ainoa sellainen, otan osaa.
- Anonyymi
Ei mun tartte sun puheista välittää! Oot vain katkera kun oot ite jäänyt sinkuksi! Minulle on sanottu, ettei tasoja ole, kiusaaja!
- Anonyymi
Ai sinäkö?
- Anonyymi
Sun puheet voi jättää omaan arvoonsa.
- Anonyymi
Ei ole ätmipiirteitä, usko jo! Jätä mut rauhaan ja lakkaa kiusaamasta!
- Anonyymi
Toi oli loukkaus! Mä en oo ätmi! Lopeta mun kiusaaminen!
- Anonyymi
Sun loukkaava kommentti on ilmiannettu.
- Anonyymi
Ne ei oo ätmipiirteitä! Ätmejä ei ole, usko jo!
- Anonyymi
Eikö sulla oo mitään muuta tekemistä ku kiusata mua ja levittää musta valheita!?
- Anonyymi
Sinä olet ainoa ätmi, tuliko selväksi!?
- Anonyymi
Mä en oo ätmi, tuliko selväksi!?
- Anonyymi
Eiköhän mulle tuu hyvä mieli ku unohdan sun loukkaavat paskapuheet.
- Anonyymi
Oletko niin katkera, että haukut minua ätmiksi? Oot tainnu unohtaa ottaa lääkkeet.
- Anonyymi
Sä et tiedä yhtään mitään mistään pikkukakara! Mee nukkumaan siitä!
- Anonyymi
Ne ei oo mitään ätmipiierteitä! Ätmejä ei ole olemassa!
- Anonyymi
Se on ätmipiirre, että kiusaat mua!
- Anonyymi
Mulle on sanottu, ettei mun tartte uskoa, mitä täällä väitetään ja noi sun väitteet on just semmosia eli ei tarvii sun puheista välittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle on sanottu, ettei mun tartte uskoa, mitä täällä väitetään ja noi sun väitteet on just semmosia eli ei tarvii sun puheista välittää.
😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂
Se on totta, ei tartte välittää! Lakkaa nauramasta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂
Sulle täällä vasta nauretaanki, atm!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂
Kyllä se on totta ja se, mitä täällä olet väittänyt, on pelkkää paskapuhetta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂
Eikö sulla oo muuta tekemistä ku kiusata mua?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂
Sä naurat vain peittääkses katkeruutes siitä, että oot jääny sinkuksi, vai mitä?
- Anonyymi
Ei vaan sulle ei voi kuin nauraa ja se on totuus.
- Anonyymi
Oot selvästi katkera.
- Anonyymi
Kyllä toi sun väite on pelkkää kiusantekoa.
- Anonyymi
Olet ikisinkku ja kiusaat minua sen takia etkä kestä itsestäsi totuutta, niin se vain on. Melkein käy sua sääliksi.
- Anonyymi
Millä tavalla näitä ihmisten piirteitä mitataan? Tshii kiukaaseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun puheet voi jättää omaan arvoonsa.
Aika monen puheet kyllä voi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun loukkaava kommentti on ilmiannettu.
Oliko tämä mielestäsi yksilöllinen vai yleinen kuvaus? Sivusta facepalm
- Anonyymi
Onko palstasetä menny taas vähän laukalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tämä mielestäsi yksilöllinen vai yleinen kuvaus? Sivusta facepalm
Mua täällä on kiusattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot selvästi katkera.
Kenelle hän on katkera tässä palstasedän monologi-dialogi huttupuurossa
- Anonyymi
Sä se jaksat vitsailla, vaikka sun huonot vitsit aina poistetaan.
- Anonyymi
Sinä ja mongertaja olette Erityisiä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä ja mongertaja olette Erityisiä!
Huono vitsi.
- Anonyymi
Nämä ei hleensä toimi kumminkaan päin jos toinen luulee muka olevansa jotain enemmän kuin toinen tuhoon tuomitto jo ennen sitä panoakaan
- Anonyymi
Siis että ei tule saumaa vai vai mitenkä?
- Anonyymi
Minulle on sanottu, ettei mitään tasoja ole eli ne ovat teidän keksimiä.
- Anonyymi
Jotain tasoa vois olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotain tasoa vois olla.
Joo, Suomi24 kirjotuksissa.
- Anonyymi
Vähän naurattaa tuo tasoajattelu. Tulee mieleen joku keskiaika Englannissa ja palvelijat ja herrasväki.
- Anonyymi
En edes alennu sanomaan mitään. Sinkut palstan jutut on aika huonolla tolalla tällä hetkellä.
- Anonyymi
Millä tavalla? Itselläni tulee mieleen se kun puhutaan alimman tason miehistä vaikkei niitä ole. Mitään tasoja ei ole, minulle on niin sanottu.
- Anonyymi
Olin naimisissa multimiljonäärikinkun kanssa.
- Anonyymi
Vain täällä puhutaan alimman tason miehistä ja se tarkoittaa, ettei niitä ole! Pelkkää kiusantekoa koko juttu! Minulle on sanottu, ettei sellaisia ole ja uskon heitä, en tätä paskasivustoa!
- Anonyymi
Noin se on. Todella harva julkisuuden pareissa kumppanit ovat samantasoisia, yleensä toinen oli entisessä elämässään pultsari, pullokerääjä, tms.
Miehelle merkitsee vain kaunottaren vähäinen ikä, vähäinen BMI, vähäinen kovapäisyys ja vähäinen nalkuttavuus.
Naisilla on tasovaatimuksia, tulotaso, pankkitilin taseen taso, säätyluokan taso, &c&c&c.- Anonyymi
Vähäinen kovapäisyys- mitä tämä tarkoittaa, palstasetä?
- Anonyymi
Rakkaus ei katso ikää. Luin joskus Jussi69:stä, joka löysi ensirakkauden 53-vuotiaana. Se jo todistaa, ettei tarvitse olla seurustellut aiemmin, voi silti löytää ja itse olen vasta 35. Täällä puhutaan kaikenlaista eikä niistä tarvitse välittää.
- Anonyymi
Varpifiili kirjoitti:
Mikään muukaan utopiakäsite ei katso ikää.
Mitä tarkoitat?
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
Käsite "rakkaus" on sievistelevä/häveliäs eufemismi (kiertoilmaus, peiteilmaus) vaihtokaupalle jolle parisuhde perustuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
Sää tarvit tiiäkkkö apu
- Anonyymi
Varpifiili kirjoitti:
Käsite "rakkaus" on sievistelevä/häveliäs eufemismi (kiertoilmaus, peiteilmaus) vaihtokaupalle jolle parisuhde perustuu.
Onko ollu alustavia kauppatarjouksia, palstasetä?
- Anonyymi
Ei tää oo hyvä paikka, mua vain kiusataan täällä.
- Anonyymi
Minä jatkan naisen hakua enkä välitä väitteistä, että jäisin sinkuksi. Tiedän, että täällä väitetään kaikennäköistä. En usko teidän paskapuheita.
- Anonyymi
Tällainen väkisin rnkattu rinnastus sitte
- Anonyymi
Että jotkut jaksaa miettiä jotain alemmantason ihmisiä. Kaikki on yhtä samaa tasoa mielestäni. Olen amiksen käynyt mies ja minä olen seurustellut 14 vuotta naisen kanssa. Kyllä naiseni on kaunis jos nyt miettii ulkonäköä mutta ei olla varmaan koskaan edes puhuttu toistemme ulkonäöstä. Sitä joko hyväksyy toisen naamavärkin tai ei ja koen että naiseni on hyväksynyt minut koska meni aikoinaan sänkyyn kanssani ja siitä lähti seurustelu.
- Anonyymi
Entä jos joku on ATN eli alemman tason nainen, Working Girl..
Onneksi ei nyt ole YLE-kanavalla parrakas-meteorologi ennustamassa kun jotain keskustelijaa kammottaa sellaiset..
oma sää tieto näyttää kone-tieto 21.8 sisälämpö ulko on 4.0. - Anonyymi
Minkä ikäisiä ihmisiä täällä enimmäkseen kirjoittelee?
- Anonyymi
Milloin pääministerin ja valtionvararusministerin avioero ilmoitetaan virallisesti mediassamme? Niillähän pitäisi olla jotain suhmurointia keskenään?
- Anonyymi
missä laulussa sanotaan; "Shoot 'em down, where the f is gun?"
Paljastan on Twisted Sister ja levy on Under The Blade: Shoot 'Em Soqn
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645