Saattohoidon...
Lupas se hallitus köyhillekkin jotain
11
242
Vastaukset
- Anonyymi
köyhät tarttis mennä töihi ja lopettaa itkemine.
- Anonyymi
Työnsaanti on haastavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työnsaanti on haastavaa.
ja vitut ole, vuokrafirman kautta hakemus ja seuraavana päivänä töihi. siellä hommat hoituu nopeeta.
- Anonyymi
Työnteolla ei rikastu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja vitut ole, vuokrafirman kautta hakemus ja seuraavana päivänä töihi. siellä hommat hoituu nopeeta.
No mulle on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työnteolla ei rikastu.
luulekko että maailma pyörii jos koko maailma makais sohvalla, ja siks toiseksee ei oo ruokaa kaupas taikka muutakaa.
- Anonyymi
Ja ruoan alv laskee peräti 0,5%.
- Anonyymi
Ei kannata kiusata itseensä 10e/h maksettavista paska töistä. Ja vittumaiset esimiehet vielä päälle.
- Anonyymi
Jaa että 10e tunnilta, kyllä kankaanpäästä löytyy paikkoja mitkä tienaa 24e tunnilta, ja itte tienaan 17e tunnilta ja hyvin pärjää.
- Anonyymi
Kivat sulle!
- Anonyymi
ei ole ennakoivaa terveydenhoitoa, esim syöpää hoidetaan sitten esim, eturauhassyöpää ja sen myötä monesti jo levinnyt kun ei kannata tehdä labroja miehille? sitten hoidetaan muutamia kuukausia ja maksaa mannaa ja henkilöille tuskastuttavia hoidon seurauksia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670