Minkä ikäinen on iäkkäin nainen, jolle olette antaneet suuseksiä, ottaen huomioon vain 60-vuotiaat ja sitä vanhemmat, jos sellainen kokemus on?
Minkä ikäiset naiset saavat vielä suuseksiä?
5
504
Vastaukset
- Anonyymi
70v erittäin kiihkeä ja kostea simpukka hänellä, hyvän tuoksuinen ja makuinen. Erittäin hoikka, ei synnyttänyt. Pärjää alle 40-kymmisille.
Häntäheikki- Anonyymi
Minä ole aikaisempina vuosina ottanut kyrvän suuhun, olipa kokemus en sitä ollut enennen sitä tehnyt. Loppun asti tein enkä jarrutellut. Karvaisen maistui sperma.
- Anonyymi
Olen antanut suuseksiä yli 70!vuotiaalle ja oli erittäin nautittavaa.
- Anonyymi
Olen antanut suuseksiä 65 vuotiaalle, oli nautinnollista ja kiihottavaa. M48
- Anonyymi
Annoin viimeeksi tänään suuseksiä 75 vuotiaalle. Nautti niin että ei meinannut päästää päätäni pois sieltä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635