Sitä vaan ihmettelen kun pienituloisilta leikattiin kaikkea, että hallitus ei nähnyt sitä ostovoiman säilymisen kannalta, kulutukseen ne rahat suoraan meni ihmisiltä ei säästöön. Nyt annetaan suurituloisille veronalennuksia ja toivotaan, että ne lisäisivät kulutusta, itse kyllä epäilen että ne jäävät heillä pankkitilille ja ulkomaan matkoihin.
Ihme touhua
24
339
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan pe..ee..tä koko päätös.
- Anonyymi
Ketä jaksaa kiinnostaa perseaukisten sosiaalituilla elävien rahatilanne.
- Anonyymi
Persu kommentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persu kommentti.
Ei ole. Olen puolueisiin sitoutumaton oikeistolaisen maailmankatsomuksen omaava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Olen puolueisiin sitoutumaton oikeistolaisen maailmankatsomuksen omaava.
Onhan se touhua...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Empaattisuus ei ole vahvuutesi, et ymmärrä ihmisten tilanteita. Ei kaikki ole vähäosaisia omasta tahdosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Empaattisuus ei ole vahvuutesi, et ymmärrä ihmisten tilanteita. Ei kaikki ole vähäosaisia omasta tahdosta.
En ole, enkä haluakaan olla empaattinen. Mielestäni jokainen on oman onnensa seppä - lukuun ottamatta sairaita, vanhuksia, lapsia jne. Työkykyiset ihmiset pärjätköön omillaan, tai jos eivät pärjää, niin ihan sama, että kuinka niille käy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole, enkä haluakaan olla empaattinen. Mielestäni jokainen on oman onnensa seppä - lukuun ottamatta sairaita, vanhuksia, lapsia jne. Työkykyiset ihmiset pärjätköön omillaan, tai jos eivät pärjää, niin ihan sama, että kuinka niille käy.
Olet siitä harvinainen ihminen, että sulle voi kehittyä virtsakivet päähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siitä harvinainen ihminen, että sulle voi kehittyä virtsakivet päähän.
Kerrotko, että miksi mielestäsi on huono asia, että haluan työkykyisten ihmisten pärjäiävän omillaan? Tai, jos, eivät pärjää, niin miksi minun pitäisi välittää niiden kohtalosta?
- Anonyymi
Köyhä se on kovin säästäjä, ja jättää vähistäkin tuloista rahaa tililleen. Ei ne tule kulutukseen köyhältäkään, mieluummin rikas laittaa rahan kiertoon varmemmin. Se on aivan luonnollinen ilmiö, että köyhä varautuu paremmin säästämällä pahanpäivän varalle.
- Anonyymi
Alle 20 000 euroa tienaava ei maksa veroa, miten sitä veroa vielä.pienennät?
- Anonyymi
Voisko se lääkärin mies, temari ja sähkön tuntija puuttua peliin. Puhui niin varmaksi yrityksen tulon. Vai oli vain löysää puhetta.
- Anonyymi
Paukkuu!
- Anonyymi
Mitä leikkaamista pienituloiselta enää on? Ei mitään, joten täyttä propagandaa ja satua tämä köyhiltä leikkaaminen. Ja veroa et maksa senttiäkään alle 20 tonnin tuloista! Eli mistä ja keneltä leikattu ja mitä???
- Anonyymi
No mm, asuntotuesta leikattu, sairailta ja vanhuksilta ja lapsiperheiltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mm, asuntotuesta leikattu, sairailta ja vanhuksilta ja lapsiperheiltä.
Ei ole leikattu, vaan heille annetaan vain vähemmän muiden ansaitsemia rahoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paukkuu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinustakin tulee joskus vanha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinustakin tulee joskus vanha.
Mutta ei tule perseaukista, tai laiskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ei tule perseaukista, tai laiskaa.
Siinähän pörhistelet. On näitä nähty. Pelkkä ihminen olet sinäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinähän pörhistelet. On näitä nähty. Pelkkä ihminen olet sinäkin.
En kai yli- ihmiseksi ole itseäni väittänytkään. Vanha minustakin tulee, mutta perseaukiseksi en voi muuttua koskaan. Ja sekös sinua luuseria vituttaa 🤣🤣😢
- Anonyymi
Suurituloisia kuulemma niin vähän ettei ole järkeä heidän verotustaan kiristää.
Näin on joku viisas ministeri sanonut. - Anonyymi
Miksi valittaa? On halpaa pensaa.
- Anonyymi
Priorisaatio on Suomessa vaikka henki lähtisi monilta. Porkku on lyhenne pebaorkusta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635