Huomasin kuolleeni parisuhteessa huhtikuun 25 päivä kello 9.12 anno Domini; paavi oli kuollut hieman ennen minua, mutta hänen kuolemansa oli pahuuden juoni ihmistä vastaan. Otan osaa.
Taas oma kuolemani oli itsemurha, joka oli niin hidas prosessi, että sitä voisi kutsua pysyvyydeksi tai olemattomuudeksi.
Kuolin sinä hetkenä, kun ovi synnytti sanomalehden, ja tämä kolahti lattialle. Aukosta työntyi ulos päivän jutut, eikä kukaan ollut paikalla auttamassa.
Sanomalehti työntyi ja työntyi, ja sitten irtosi ovesta. Kolahdus. Juuri silloin kuolin parisuhteessa.
Herään aina samaan päivään, koska olen kuollut. Tällaisessa mekanismissa ei voi olla elollisia olentoja läsnä, koska näen mitä kohta on tulema, ja muistan, mikä meni jo, vain tullakseen huomenna uudelleen.
Naksautan valot, naksautan valot pois.
Niks naks
(hihitystä)
Parisuhteessa kuollut
7
122
Vastaukset
- Anonyymi
Mjoo
Eli minulla on noin tunti elinaikaa, sillä Hesari on jäänyt tulematta yöllä, ja se tulee kohta.
Eli olen elossa.
(hirn)- Anonyymi
Oletko koskaan ollut välillisesti Hesarin jutun aiheena, mr simiti?
- Anonyymi
nytkö vasta ymmärsit tuon: olemme kaikki jo kuolleita, tämä on Helvetti missä olemme nyt.
Mutta oli hyvä tuuri kun niin silmäleikkauksessa oli sama lääkäri joka teki alkuperäisen tutkimuksen ja leikkasi silmät... näen aika hy vin paitsi että silmälasit niin ehkä vieläkin paraisi sitten...- Anonyymi
Mjoo
Tuosta tuli mieleen, että pidän äärimmäisen raskaana ominaisuutena kykyä nähdä.
Muuten asioiden pällistely on ihan kivaa.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
Tuosta tuli mieleen, että pidän äärimmäisen raskaana ominaisuutena kykyä nähdä.
Muuten asioiden pällistely on ihan kivaa.
(hirn)Onhan se tavallaa aika pskaa se näkeminen
- Anonyymi
Onko sinulla jotain tunneongelmia, mr simiti?
- Anonyymi
Onkohan täällä joku jolla ei ole ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615